Vergeet je muggenspul niet! weet niet of je die veel hebt in australie?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marjolein_el schreef:haha![]()
Vergeet je muggenspul niet! weet niet of je die veel hebt in australie?
Mootje schreef:Ik ben gisteren bij de Zwerfkei in Woerden geweest voor oa een backpack. Enorm veel keuze aan damestassen en goede uitleg. Ook voor kleding en andere reisatributen zeker een aanrader om een keer langs te gaan!
Anoli schreef:Jullie hebben gewoon alles in aparte tasjes en die stop je weer in je backpack? Verschillende kleuren tasjes? Want dat is echt wat voor mij altijd iets nodig hebben wat onderop ligt
Kaka schreef:Je hebt al heel veel praktisch tips gehad, nog 3 uberpraktische toevoegingen: een zaklamp, bij voorkeur eentje zonder batterijen (zie ons nog staan na zonsondergang aan de kant van de weg in de rimboe terwijl de auto het niet meer doet, zo handig, zo'n knijpkat), een universeel zakmes, met iig een schaartje eraan (al is het alleen maar om pleisters te knippen of een appel te schillen) en een bolletje touw (om iets aan je rugzak vast te binden of een drooglijntje op te hangen voor natte handdoeken, enz, enz).
moonsparkle schreef:Ik zou ook heel graag backpacken, ben al is alleen naar amerika afgereisd maar reisde daar via via dus zat ik steeds bij mensen in huis en had ik gewoon een koffer mee en heb ik daar niet gewerkt. Ik ben best sociaal maar zou toch bang zijn om me eenzaam te gaan voelen ofzo en hoe vind je daar 'tijdelijke baantjes' en inderdaad wat heb je ongeveer voor een berdag nodig als je gaat...