. Daar waren ze ook zo fanatiek met armbandjes knopen enzo. Gelukkig was ik toen ook al van te voren gewaarschuwd, maar ze waren bij de Sacre Coeur ook echt wel een partij vervelend. Vooral toen ik weg ging meerdere malen moeten zeggen dat ik het niet wilde en dan lopen ze je nog 2m achterna...
Sacre Coeur is van binnen inderdaad niet zo bijzonder. Dan steekt de Notre Dame echt ver boven alles uit om van binnen te bezichtigen! Maar het uitzicht bij Sacre Coeur en het gebouw opzich, vanaf de trappen beneden. Toen had ik wel zoiets van; Wauwww!
Wij kregen de tip dat we 's ochtends vroeg bij het Louvre moesten zijn. Maar blijkbaar is 's middags dus beter
Al ben ik blij dat we er niet binnen zijn geweest, op de boottocht kregen we nog een leuk weetje namelijk: "Als je alles in het Louvre wilt bezichtigen en je doet er 3 seconden per kunstwerk over. Dan ben je 3 maanden en 5 dagen bezig
"Dus ik ben blij dat ik de rest van de tijd aan andere stukken in Parijs heb besteed, want ik had toch niet alles kunnen zien

paddington schreef:De roma vrouwen die op hun knieen liggen op te bedelen op de Champs is toch geen gezicht![]()
Nee helaas voor ons geen Parijs meer en ik snap niet dat de Franse regering hier niks (zichtbaar) aan doet.
Dat was inderdaad geen gezicht! Ik snap best dat ze ergens geld vandaan willen halen, maar het is wel heel storend op deze manier en ik kan mij best voorstellen dat sommige toeristen zoiets hebben van; "Hier kom ik nooit meer terug!
". Lijkt mij voor de regering inderdaad wel een goed punt om dit aan te pakken.