Vakantie Parijs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 18:59

Ha, ik kende de trucjes nog vanuit Milaan ;) . Daar waren ze ook zo fanatiek met armbandjes knopen enzo. Gelukkig was ik toen ook al van te voren gewaarschuwd, maar ze waren bij de Sacre Coeur ook echt wel een partij vervelend. Vooral toen ik weg ging meerdere malen moeten zeggen dat ik het niet wilde en dan lopen ze je nog 2m achterna... _-:(

Sacre Coeur is van binnen inderdaad niet zo bijzonder. Dan steekt de Notre Dame echt ver boven alles uit om van binnen te bezichtigen! Maar het uitzicht bij Sacre Coeur en het gebouw opzich, vanaf de trappen beneden. Toen had ik wel zoiets van; Wauwww! <3

Wij kregen de tip dat we 's ochtends vroeg bij het Louvre moesten zijn. Maar blijkbaar is 's middags dus beter :D Al ben ik blij dat we er niet binnen zijn geweest, op de boottocht kregen we nog een leuk weetje namelijk: "Als je alles in het Louvre wilt bezichtigen en je doet er 3 seconden per kunstwerk over. Dan ben je 3 maanden en 5 dagen bezig :+"
Dus ik ben blij dat ik de rest van de tijd aan andere stukken in Parijs heb besteed, want ik had toch niet alles kunnen zien _O-

paddington schreef:
De roma vrouwen die op hun knieen liggen op te bedelen op de Champs is toch geen gezicht :o

Nee helaas voor ons geen Parijs meer en ik snap niet dat de Franse regering hier niks (zichtbaar) aan doet.

_/-\o_ Dat was inderdaad geen gezicht! Ik snap best dat ze ergens geld vandaan willen halen, maar het is wel heel storend op deze manier en ik kan mij best voorstellen dat sommige toeristen zoiets hebben van; "Hier kom ik nooit meer terug! :evaw: ". Lijkt mij voor de regering inderdaad wel een goed punt om dit aan te pakken.

Anoniem

Re: Vakantie Parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 19:17

Klopt, het Louvre is echt gigantisch :)
De Sainte Chapel is ook heel erg mooi om te zien :j

Charlot_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 12:49

Ben twee jaar geleden in Parijs geweest en was al die straatverkopers een beetje vergeten. Maar wat waren die idd irritant! Nadat we een hele horde bij de eiffeltoren waren tegengekomen hebben we de rest van het weekend maar de grote negeer-truuk toegepast. Vind het niet leuk om zo met mensen om te gaan maar het werkte gelukkig wel.

Veel van de dingen die wij hebben gedaan zijn al genoemd. We hebben niets gemerkt van lange wachtrijen op de Eiffeltoren na. Daar zijn we uiteindelijk met de trappen gegaan. Dat scheelde aanzienlijk veel wachtijd. Louvre, Notre dame, etc konden we zo in.

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 13:19

Ze zijn heel irritant, maar no way, dat ik daarom nooit meer in Parijs zou komen!! Daarvoor hou ik teveel van die stad! Wil volgend jaar ergens weer gaan!

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 19:18

Ieder zijn eigen mening toch ;)
Ik heb dat zelf met Londen, daar kom ik jaarlijks <3

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 19:33

Londen is ook leuk, maar dat is al lang geleden, dat ik daar ben geweest!
Maar TS, heb je al genoeg ideetjes??

Cecile_Len

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-11 16:00

JA ik heb nu een dag :

sochtends: montmartre en eiffeltoren
smiddags: de stock en galeries lafayette :j

Is dat wat? *D