Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mereltje schreef:Zo, dat filmpje, hahaha! Denk niet dat ik er zoveel in zou krijgen als hij!
Ik denk dat ik nu meeneem aan vloeistof: 1 luchtje (kleinste flesje dat ik heb), mini verpakking shampoo, mini verpakking deo (vind ik gewoon fijn om mee te hebben), glansspray voor mijn vriendin, kon ze in Duitsland niet vinden.
En mascara? Telt dat ook als vloeistof?
En hoe zit het met een scheermesje? Kan ik dat gewoon meenemen of niet omdat het scherp is? 3 dagen met ongeschoren oksels tijdens uitgaan/misschien zonnig weer is ook weer zoiets
@Heino: dat moet je met een stofzuiger vacuum zuigen toch? Geloof dat ik dat ook weleens gezien heb. Maar is wel laatste redmiddel, heb namelijk niet zo'n zin om er veel geld aan uit te gevenGeen idee hoe duur het is hoor...
Edit: Met de stofzuiger dus inderdaad
corinepgek schreef:Mereltje schreef:Zo, dat filmpje, hahaha! Denk niet dat ik er zoveel in zou krijgen als hij!
Ik denk dat ik nu meeneem aan vloeistof: 1 luchtje (kleinste flesje dat ik heb), mini verpakking shampoo, mini verpakking deo (vind ik gewoon fijn om mee te hebben), glansspray voor mijn vriendin, kon ze in Duitsland niet vinden.
En mascara? Telt dat ook als vloeistof?
En hoe zit het met een scheermesje? Kan ik dat gewoon meenemen of niet omdat het scherp is? 3 dagen met ongeschoren oksels tijdens uitgaan/misschien zonnig weer is ook weer zoiets
@Heino: dat moet je met een stofzuiger vacuum zuigen toch? Geloof dat ik dat ook weleens gezien heb. Maar is wel laatste redmiddel, heb namelijk niet zo'n zin om er veel geld aan uit te gevenGeen idee hoe duur het is hoor...
Edit: Met de stofzuiger dus inderdaad
Glansspray? Voor een paard, als in 750 ml fles? Die mag niet mee. De vloeistoffen mogen max 100 ml per stuk zijn met een totaal van 1 liter. En het moet nog op de verpakking staan ook hoeveel erin zit. Je kan bijvoorbeeld bij Xenos van die blanco miniflesjes kopen maar daar staat weer niet op hoeveel en wat erin zit, als je ijverige controleur heb gooit ie het voor je ogen weg.