Hoe nemen jullie je toiletspullen mee op vakantie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 14:44

Ik heb een klein rugtasje waar ontzettend veel in past, die neem ik altijd mee...

jorretjeJarig

Re: Hoe nemen jullie je toiletspullen mee op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 14:46

ik stop t in mn toilettas :P en heb ik mn koffer zo'n vak met n rits daar doe ik meestal de grotere dingen in, zoals een bus deo en shampo. voor de rest neem ik gewoon enti zo heel veel mee!

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 14:50

hey dit probleem ga ik volgende week hebben ga een weekje naar terschelling maar moet zo min mogelijk meenemen tja dat is lastig haha!
ik prop denk ik alles in 1 toilettas en shampo enz los

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 15:05

Kiwipitje schreef:
Hebben ze geloof ik bij de Hema ook wel die reisflesjes.

Beetje jammer dat sommige mensen zooo overtrokken reageren over plamuren en waar mannen al dan niet van houden.. jeetje zeg.. heb je ergens problemen mee ofzo?

alsof er geen middenweg is tussen je 'verzorgen'en er bij lopen als een barbie/travestiet.

ik neem mijn lekker volle make up tasje inclusief nagellak remover en nagellakje gewoon mee op vakantie. niets is zo irritant als een haakje aan je nagel/scheurtje en je het niet af kan lakken of een of ander vaag merk moeten kopen wat je nooit ergens eerder hebt gezien.
ook vind mijn lief het wel leuk om uit eten te gaan met zn meisje die er netjes uitziet :)

gewoon je basis makeup mee 1 potje nagellak in een naturell kleurtje, nagellakremover en een vijltje.
shampoo en cremespoeling, haar verzorgingsproducten neem ik ook van thuis mee (in plasticzakjes dichtgebonden los in mn koffer). mijn haar word dus wel slechter van een paar dagen een rotshampoo te gebruiken in een warm land waar de waterhardheid anders is in combinatie met de zon en chloor.
sieraden neem ik eigenlijk alleen mee wat ik altijd omheb, mn ringen en oorbellen...
verder neem ik altijd maar 1 of 2 geurtjes mee (liefst wat kleinere flesjes), koop altijd nog graag een flesje op het vliegveld :D

succes met inpakken!
en trouwens als je met je ouders gaat , misschien kan je wel shampoo, douche gel, cremespoeling met je mams delen? (laat je het haar meenemen ;)

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 17:08

bromfiets schreef:
Ik prop het altijd los in mijn koffer, maar ik neem ook nooit zo veel mee :P

shampoo enzo ook als je met het vliegtuig gaat? :P Heb 1 keer gehad dat ik (gewoon een stevige fles) shampoo in mijn koffer had gedaan, die ging het vliegtuig in en toen ik mijn koffer open maakte op vakantie was het feest :+ Zat shampoo verspreid over de helft van mijn koffer.
Nu doe ik shampoo/conditioner etc in een 3 dubbele plastic zak en daana gaat het pas m'n koffer in. Haarlak, make-up/nagellak remover etc doe ik in een huge toilettas en m'n make-up/sierraden in een klein toilettasje. Eigelijk neem ik best veel mee zo te lezen maar ik ben echt niet iemand van het plamuren, beetje jammer dat sommige daar zo over denken. Als ik lekker aan het strand lig heb ik helemaal geen make-up op, maar tijdens uitgaan wil ik er toch wel een beetje leuk uitzien, zonder stro haar van het zeewater :+

mrjlnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 17:12

Ik heb een grote beautycase mee met mijn make up spullen, tandenborstel, tandpasta, nagellak etc. + Een kleinere toilettas waar geen harde vorm in zit, daar doe ik mijn shampoo's en deo enzo in. Doe er altijd nog wel een plastic zak. (pedaalemmerzak) overheen om lekken te voorkomen. Sieraden enzo gaan bijna niet mee, draag ik nooit op vakantie haha.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 17:13

Ik doe alles in m'n koffer en plak alles af met ducktape, nooit ergens last van gehad *\o/*

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 17:14

Ik zal maar niet vertellen wat ik mee had op vakantie :P
Ik heb een week in een berghut gezeten en had alles in zo'n hersluitbaar plastic zakje zitten.
- Mini tandpasta
- tandenborstel
- mini deo
- lippenbalsum
- mini shampoo

En dat was het!

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 17:21

Ik draag praktisch geen sieraden, qua make up neem ik mascara,oogpotlood en wat foundation mee, shampoo en conditioner koop ik ter plekke, max 2 haarproducten, borstel, tandenborstel+pasta, zonnebrand en aftersun en dagcreme....deo en een luchtje heb ik vaak in mijn handtas/handbagage net zoals medicatie.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 17:41

Ik neem vaak ook veeel meer mee dan in gebruik. Smeer niet alles tegelijk op m'n gezicht / in m'n haar :))

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-11 18:08

Okeeeh ik dacht ookal ben ik dan zo'n type ie me helemaal volplamuurd :+
maar gelukkig is dat niet zo haha :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 18:11

Ik had gewoon m'n make-uptasje en 2 toilettasjes mee, en de vloeibare dingen apart in zakjes in m'n koffer (ging vliegen). Ik had ook best veel zooi mee.. Maarja, ik gebruik gewoon ook best veel zooi O:)

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 18:11

Ik heb een beautycase, en verder nog 2 toilettassen, wat dat betreft ben ik ook best wel erg haha!
Gewoon inderdaad sommige dingen in kleinere flesjes doen, en soms kun je ook zo'n setje in de winkel kopen met shampo, conditioner, doucheschuim enzo in kleine flesjes! Erg handig!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-11 18:39

Ik neem denk ik ook maar 1 beautycase en 2 toilettassen mee :+

Ik heb zelf een lijstje gemaakt zodat ik niks vergeet
Hier issie:

# Haarspeldjes
# Haarelastiekjes
# Haarklem(men)
# Haarborstels (rond+gewoon)
# Stijltang
# Heatprotector
# Shampoo Syoss
# Conditioner Syoss
# Andrélon stylingspray
# Andrélon verzorging
# Nagellakremover
# Nagelverharder
# Nagellak
# Wattenschijfjes ( :+ )
# Make-up remover
# Dagcreme
# Nachtcreme
# Doucheschuim
# Gezichtsscrub
# Gezichtstonic
# Make-up (2 mascara, 2 oogpotlood, 1 wenkbrauwpotlood, labello('s ), oogschaduw)
# Sieraden
# Luchtjes
# Scheermesje
# Scheerschuim
# Tandenborstel+Pasta
# Lenzen
# Lenzenvloeistof(fen)
# Deo
# Zonnebrand
# Aftersun
# Zonnebrillen
# Nagelsetje
# epileertang

:+

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 20:21

Misschien kun je luchtjes beperken tot 1 luchtje, zonnebrillen tot 1 zonnebril en zoveel mogelijk sieraden omdoen in de auto?
Kleine verpakking van scheerschuim kun je ook wel lang mee doen... Verder eehhh, misschien stiekem iets in de tassen van familieleden stoppen?

Ik zit er zelf ook een beetje mee, ook al ga ik maar 3 dagen weg... Maar ik wil alleen handbagage meenemen (ga met het vliegtuig) en dan mag je dus erg weinig meenemen aan vloeistoffen.... Wordt ook keuzes maken!

Ragdollcat schreef:
Hahahaha.

Gewoon enkel wat je nodig hebt, geen nagelrotzooi ofzo, je viert toch vakantie? ga dan genieten ipv uuuuuuuren te besteden aan je vol te plamuren en te lakken tot een soort van Barbiepop/travestiet.

En je gaat meestal maar 2 a 3 weken op vakantie, dus normaal formaat fles shampoo en of badschuim volstaat hoor. Geen gezinsflessen.

Ik heb medelijden met vrouwen die zoveel mee moeten nemen, die kan niet genieten alleen maar zichzelf optuigen als een kerstboom met alles erop en eraan, geloooooof me, dat vinden mannen niets hoor, want meestal gaat het om aandacht trekken van mannen??? toch??? nou niet nodig hoor. Echt geloof me, ze vinden het maar zo zo. Of ze zien je wel, maar dan alleen om ff lekker gaatje te vullen, maar hebben geen respect voor je, die lachen je uit, zo van hahaha die ziet eruit zeg.

Dus laat lekker die rotzooi thuis en geniet van de vakantie, RELAX.

Alles past bij mij in een normale toilettas. Enkel mascara en oogpotlood en een lippenbalsem volstaat en ik zie er prima uit, schampoo en doucheschuim en deodorant, tandenborstel en tandenpaste + flosdraad, make up-remover, klaar, nou heb ik geluk dat mijn haar prima zit als je het gewoon laat opdrogen en of gewoon droogblaast met een fohn, geen bussen haarlak of wat dan ook.

OMG :')
Dus omdat je make-up en nagellak mee wil plamuur je jezelf tot je eruit ziet als een travestiet? :))

En omdat je veel spullen mee wil nemen tuig je jezelf op als een kerstboom en vinden mannen je alleen leuk voor seks en hebben ze geen respect voor je? :))

Sorry ik moest even heel hard lachen om deze reactie! (Maar vind het ook wel ongepast en beledigend voor TS)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-11 20:28

Ik trek me er niet zoveel van aan ;)

Sowieso gaat er al maar 1 luchtje mee! Zonnebrillen gaan e rwel meerdere van mee :') !
Heb al deal met mn mama gemaakt, dat dingen die nog niet open zijn ik in de tas mag doen, met 4 zakken eromheen :')

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 20:32

Ik neem ook gewoon een hele hoop mee op vakantie :j Meestal 1 tasje met dingen als pleisters/sterilon enzo. Dan nog een tas met wat make-up, luchtjes enz. Grote flessen waarvan de doppen open kunnen gaan, gaan allemaal apart in een plastic zak, goed dicht geknoopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 20:40

Ik had denk ik zo ongeveer evenveel of zelfs meer dan jij mee hoor Celliien :)) We blijven vrouwen natuurlijk he, dan mag het O:)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-11 20:47

Jaaa en an vergeet ik nu nog heel veel heh :+ Maar dat vind ik ook, Waarom hier wel verzorgen en in Spanje niet?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 21:44

Een deel zit in m'n toilettas en een ander deel staat standaard in de caravan ( oa. douchegel, shampoo, tandpasta)

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 22:21

Ik snap echt nooit dat mensen zich daar druk om kunnen maken.
Gewoon klein make-up tasje, haarborstel, shampoo klaaaaarrrr :D
Sieraden in een sok ofzo? Doe ze zelf altijd bij mijn make-up tasje in (ja dat past nog :+ )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 19:17

Celiien schreef:
Jaaa en an vergeet ik nu nog heel veel heh :+ Maar dat vind ik ook, Waarom hier wel verzorgen en in Spanje niet?

Precies, zéker op vakantie ook. Ik snap niet zo goed dat mensen dan 'primitief' gaan leven t.o.v. thuis.. Ik wil me juist in m'n vakantie ook zo goed mogelijk voelen, en daar goed verzorgen gewoon bij..

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:14

,
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 25-04-23 20:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:16

Ik doe het altijd in een plastic tas en die gaat dan weer bovenop/tussen mijn kleding in mijn grote tas :') Maar goed ik ga niet vaak en al helemala niet lang op vakantie dus zoveel heb ik niet nodig :o

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:23

Ik heb 3 toilettassen:
1 grote voor al mijn medicatie (daar mag de tandenborstel en tandpasta ook bij in :P)
1 kleinere voor make-up en make-up remover (en nagelschaartjes, vijlen etc) en ook wat sieraden erbij.
1 voor de shampoo, cremespoeling, gezichtcreme, zonnebrand, haarborstel en elastieken.

Als iets op is, koop ik het wel in het land waar ik ben; heb verder geen extra voorraad.