Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiwipitje schreef:Hebben ze geloof ik bij de Hema ook wel die reisflesjes.
Beetje jammer dat sommige mensen zooo overtrokken reageren over plamuren en waar mannen al dan niet van houden.. jeetje zeg.. heb je ergens problemen mee ofzo?
bromfiets schreef:Ik prop het altijd los in mijn koffer, maar ik neem ook nooit zo veel mee
Ragdollcat schreef:Hahahaha.
Gewoon enkel wat je nodig hebt, geen nagelrotzooi ofzo, je viert toch vakantie? ga dan genieten ipv uuuuuuuren te besteden aan je vol te plamuren en te lakken tot een soort van Barbiepop/travestiet.
En je gaat meestal maar 2 a 3 weken op vakantie, dus normaal formaat fles shampoo en of badschuim volstaat hoor. Geen gezinsflessen.
Ik heb medelijden met vrouwen die zoveel mee moeten nemen, die kan niet genieten alleen maar zichzelf optuigen als een kerstboom met alles erop en eraan, geloooooof me, dat vinden mannen niets hoor, want meestal gaat het om aandacht trekken van mannen??? toch??? nou niet nodig hoor. Echt geloof me, ze vinden het maar zo zo. Of ze zien je wel, maar dan alleen om ff lekker gaatje te vullen, maar hebben geen respect voor je, die lachen je uit, zo van hahaha die ziet eruit zeg.
Dus laat lekker die rotzooi thuis en geniet van de vakantie, RELAX.
Alles past bij mij in een normale toilettas. Enkel mascara en oogpotlood en een lippenbalsem volstaat en ik zie er prima uit, schampoo en doucheschuim en deodorant, tandenborstel en tandenpaste + flosdraad, make up-remover, klaar, nou heb ik geluk dat mijn haar prima zit als je het gewoon laat opdrogen en of gewoon droogblaast met een fohn, geen bussen haarlak of wat dan ook.
Celiien schreef:Jaaa en an vergeet ik nu nog heel veel hehMaar dat vind ik ook, Waarom hier wel verzorgen en in Spanje niet?