Oncomfortabele vliegtuigstoelen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cookies

Re: Onconvertabele vliegtuigstoelen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 18:46

Onur air?? Is dat zoiets als Maybe Airlines? Fokker is inderdaad niet zo comfortabel en een Hercules is helemaal genieten, in zo'n hangmatje. Verder met gewone maatschappijen nooit last gehad dat de stoelen niet lekker zaten. Wel zit je soms met je knieën onder je oksels.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 18:51

nicolientje schreef:
Ik vond Cathay pacific geweldig, misschien had de upgrate met businessclass er iets mee te maken :p Morgen naar jamaica met arke! Ik ben benieuwd...

Ik was echt verbaasd over hun businessclass, wow! Haha, de economy stoelen vond ik 100 keer niks!

Carmen: Ben je toevallig heel klein?
Iedereen van onze groep die groter was dan 1.65 vond het verschrikkelijk, de kleinere mensen vonden het heerlijk :+

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 18:52

Ik heb er ook altijd last van!
Vriendin van me vertelde dat ze een keer in een vliegtuig zat met massagestoel. Jaloers. :=
Ik vind het zo erg niet als er een film op is, of dat er leuke muziek word gedraaid op de audio. Heb nu 2 keer gehad dat dat niet het geval was, heel saai was dat!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 18:53

Colway schreef:
Alle vliegtuigstoelen zitten verrot als je het mij vraagt, of je moet business vliegen ;-)

Precies mijn gedachte!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 18:56

Al redelijk wat vliegkilometers gemaakt, maar nooit last gehad van ook maar iets.

Alleen zat ik niet zo lekker op een wiebelstoel van Iran Air (Toepolev), daarnaast kon ik de riem niet op maat maken. Die zat vast voor een persoon die ongeveer drie keer zo dik is geweest dan dat ik ben. Uiteindelijk 1,5 uur zitten wiebelen :P Ik vond het niet heel erg om uit dat vliegtuig te stappen.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 19:05

Oncomfortabel bedoel je? :')

Ik ga van de zomer voor het eerst vliegen, dus heb nu nog geen ervaringen.

maaike2800

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 19:11

vind vliegtuig stoelen altijd vervelend zitten, weinig ruimte, harde stoelen van mij mogen ze daar wel wat aan doen.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 19:18

Je kunt stoelen kopen met extra beenruimte bij bepaalde maatschappijen :j

Anne_26

Re: Oncomfortabele vliegtuigstoelen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 20:13

Ik heb ook een keer met Onur Air gevlogen, weet niet meer precies hoe die stoelen zaten want het is alweer een tijdje geleden.
Maar dat is wel een van de goedkopere maatschappijen dus denk dat je daardoor ook niet zulke luxe stoelen hebt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 20:20

heb in me hele leven 1 x gevlogen :+ dacht dat ik dood ging maar goed het zat prima alleen weinig ruimte zat opgepropt in me stoel :P maar was doodop dus had alleen de last van mijn oren. en maar anderhalf uur vliegen.

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 20:34

Ik heb eigenlijk nog nooit slechte vliegtuigstoelen gehad. Echt nooit en heb nu toch al verschillende jaren gevlogen.
Telkens met Thomas Cook vliegtuigen of Jetair :j (België)
Zondag zit ik ook op een stoel, hopelijk wel een comfortabele! :+

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 21:01

Omg, bij Onur Air zou ik me om heel wat andere dingen druk maken dan om een oncomfortabele stoel.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 21:03

Dit topic doet me om de een of andere reden denken aan dat stukje van Najib Amhali over vliegen met Aeroflot :D

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 21:14

Hihi, daar komt toch ook nog zo'n stukje achteraan dat er 'I survived Aeroflot' t-shirts zijn?

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 21:14

*\o/* *\o/* *\o/* jee Titel is aangepast!!! *\o/* :')

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 21:21

LuvdaTossa schreef:
Al redelijk wat vliegkilometers gemaakt, maar nooit last gehad van ook maar iets.

Alleen zat ik niet zo lekker op een wiebelstoel van Iran Air (Toepolev), daarnaast kon ik de riem niet op maat maken. Die zat vast voor een persoon die ongeveer drie keer zo dik is geweest dan dat ik ben. Uiteindelijk 1,5 uur zitten wiebelen :P Ik vond het niet heel erg om uit dat vliegtuig te stappen.

Die toepolev's hebben ook nog regelmatig last van de zwaarte kracht. :\

In 2009 ben ik met China airlines naar Bankok gevlogen en de heen reis was echt een drama kwa stoel.
Vanaf de eerste 5 minuten had ik rugpijn. Nu ben ik wel rugpatient maar heb wel vaker gevlogen , ook ver(sydney met cathay) maar toen had ik nergens last van.

Geen China meer voor mij, spaar wel even door voor een andere maatschappij.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 21:22

Tiggs schreef:
Omg, bij Onur Air zou ik me om heel wat andere dingen druk maken dan om een oncomfortabele stoel.

_O- Inderdaad. In dit geval zou ik liever op een schietstoel zitten voor de zekerheid :D

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 21:39

Focussed schreef:
nicolientje schreef:
Ik vond Cathay pacific geweldig, misschien had de upgrate met businessclass er iets mee te maken :p Morgen naar jamaica met arke! Ik ben benieuwd...

Ik was echt verbaasd over hun businessclass, wow! Haha, de economy stoelen vond ik 100 keer niks!

Carmen: Ben je toevallig heel klein?
Iedereen van onze groep die groter was dan 1.65 vond het verschrikkelijk, de kleinere mensen vonden het heerlijk :+

Nee ik ben 175 haha, misschien had ik een "goed" toestel? Had er ook een tv met amerikaanse films bij. :-)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 21:41

Ja ik had ook gewoon Amerikaanse films.

Had jij dan normale stoelen die achterover gaan? Bij onze stoelen ging de zitting (van nekhoogte tot je knieen) naar beneden. Dus ipv dat je rechtop zat zat je laag en heel rond (met je kin op je borst zeg maar). Nu weet ik wel dat ze deze stoelen nog niet al te lang hebben. Ik heb er vorig jaar in gezeten, dus toen waren ze er al.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 21:44

Cowgirl schreef:
Die toepolev's hebben ook nog regelmatig last van de zwaarte kracht. :\

Klopt in de afgelopen jaar (jaren?) zijn er een aantal naar beneden gevallen in Iran. Precies dezelfde route als ik toen had...

We hebben er uiteindelijk maar heel veel lol om gehad. Meerdere stoelen zaten los, er klonk steeds een belletje, riemen gingen niet vast of niet los en ga zo maar door. We hebben met z'n allen maar lol gemaakt, anders verga je van de stress :')

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 21:44

Cookies schreef:
Onur air?? Is dat zoiets als Maybe Airlines?

Ik dacht Duct Tape Air???

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 21:47

Ik ben vorige maand ook naar Turkije geweest, heen met transavia en terug met corendon (ivm overboeking :\ )
Ik ben dan nog wel redelijk lang, maar als ik gewoon rechtop zat en dan echt achterop die stoel zeg maar, kwam ik alsnog met m'n knieën tegen de stoel van mijn voorganger :=
Bij beide vluchten.
En dat is niet echt fijn :P

Maar verder had ik nergens last van...

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 08:48

Aan de vele reacties te zien denk ik dan maar dat het gewoon of aan Onur air ligt, of dat mijn rug er niet voor gemaakt is. Ik heb sowieso al een zwakke onderrug.. Dit was ook de laatste keer vliegen denk ik, ik heb het na drie jaar wel gehad in Turkije ;). Dus volgend jaar wordt het lekker op vakantie in eigen land!

Kinke schreef:
Tiggs schreef:

_O- Inderdaad. In dit geval zou ik liever op een schietstoel zitten voor de zekerheid :D

Ik heb intotaal al een stuk of 6 vluchten met Onur air gehad maar ik heb het nooit een slecht/onveilige maatschappij gevonden ;). In 2005 was volgens mij net bekend dat ze zo 'slecht' waren en toen heb ik ook voor het eerst gevlogen..
Alleen dit jaar had ik ontzettend last van mijn rug.. :(

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 11:15

Focussed schreef:
Ja ik had ook gewoon Amerikaanse films.

Had jij dan normale stoelen die achterover gaan? Bij onze stoelen ging de zitting (van nekhoogte tot je knieen) naar beneden. Dus ipv dat je rechtop zat zat je laag en heel rond (met je kin op je borst zeg maar). Nu weet ik wel dat ze deze stoelen nog niet al te lang hebben. Ik heb er vorig jaar in gezeten, dus toen waren ze er al.

Moet ik even goed nadenken hoor! Volgens mij ging idd niet de leuning naar achter zoals in een auto stoel. Maarja het zal ook wel heel persoonlijk zijn. Ik zat er inderdaad ook vorig jaar in.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 12:28

ik heb het idd ook een keer gehad TS, weet alleen niet meer bij welke maatschappij. Zeker geen Orun Air want dat heb ik nog nooit gevlogen, maar het kan wel een prijsvechter zijn geweest. Maar over het geheel genomen (ik vlieg relatief veel) zijn vliegstoelen wel oke, alleen de ruimte niet (en dan ben ik maar een ukkie).

wb de luchtvaartmaatschappijen:
aeroflot = aeroshrot
ghana airways= ghana scareways

en zo kende ik er nog een paar.