Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nicolientje schreef:Ik vond Cathay pacific geweldig, misschien had de upgrate met businessclass er iets mee te maken :p Morgen naar jamaica met arke! Ik ben benieuwd...
LuvdaTossa schreef:Al redelijk wat vliegkilometers gemaakt, maar nooit last gehad van ook maar iets.
Alleen zat ik niet zo lekker op een wiebelstoel van Iran Air (Toepolev), daarnaast kon ik de riem niet op maat maken. Die zat vast voor een persoon die ongeveer drie keer zo dik is geweest dan dat ik ben. Uiteindelijk 1,5 uur zitten wiebelenIk vond het niet heel erg om uit dat vliegtuig te stappen.
Focussed schreef:nicolientje schreef:Ik vond Cathay pacific geweldig, misschien had de upgrate met businessclass er iets mee te maken :p Morgen naar jamaica met arke! Ik ben benieuwd...
Ik was echt verbaasd over hun businessclass, wow! Haha, de economy stoelen vond ik 100 keer niks!
Carmen: Ben je toevallig heel klein?
Iedereen van onze groep die groter was dan 1.65 vond het verschrikkelijk, de kleinere mensen vonden het heerlijk
Cowgirl schreef:Die toepolev's hebben ook nog regelmatig last van de zwaarte kracht.
Kinke schreef:Tiggs schreef:Omg, bij Onur Air zou ik me om heel wat andere dingen druk maken dan om een oncomfortabele stoel.
Inderdaad. In dit geval zou ik liever op een schietstoel zitten voor de zekerheid
Focussed schreef:Ja ik had ook gewoon Amerikaanse films.
Had jij dan normale stoelen die achterover gaan? Bij onze stoelen ging de zitting (van nekhoogte tot je knieen) naar beneden. Dus ipv dat je rechtop zat zat je laag en heel rond (met je kin op je borst zeg maar). Nu weet ik wel dat ze deze stoelen nog niet al te lang hebben. Ik heb er vorig jaar in gezeten, dus toen waren ze er al.