Het is 8dagen, aangezien ik nu eerst 3 weken vakantie heb, ga ik hopelijk 18sept t/m 25sept. Dan kan ik nog even opwarmen voor die rot winter er weer aankomt!
Ja, mijn ouders zijn ontzettende lieverds, ik bof enorm met ze!
HEE!!! wij hebben deze ook gewonnen .. ik zoek dus ook goedkope vliegtickets:)
Ineke2
Geplaatst: 19-07-11 13:34
Hahaha ik heb wel moeten lachen hoor Maar je hebt erg mazzel met zulke lieve ouders!
Veel plezier straks op Kreta
@Toscan, wat heb jij er dan voor betalld als ik vragen mag? Ik zie wel is wat staan dat ik leuk vind, maar vaak zonder vliegreis enzo en dan vind ik het al snel te duur worden hoor.
Elynkwpn
Geplaatst: 19-07-11 14:30
170 € Voor 8 dagen appartement esperides. Ofzo iets
Ik weet dat je met ryanair goedkoop kunt vliegen.. Maar natuurlijk landen ze niet op herklion zoals vermeld staat op kreta.......!!!!!!!:@
nu heb ik veel gezocht en in totaal zoon 500€ is vliegen het goedkoopst..
Ik kijk ook regelmatig op vv.nl ben er gek op, haal er ook vele leuke uitstapjes weg. Vorig jaar voor 405 euro 8 dagen naar turkije geweest met zijn 2tjes en jawel Inc. vlucht/hotel/transfers/ontbijt hahah dus spot goedkoop!! Laatste aankoop 2 kaartjes voor warner brother movie world voor 30 euro. Als je goed kijkt en leest jawel ... dan kun je er vaak leuke boekingen weg halen!
Nee dat is vanaf Frankfurt, wel een stukje weg nog. Voor 50euro zit je met de trein in Frankfurt, zelfs met de treinreis erbij reis je ruim goedkoper met Ryanair dan met bijvoorbeeld Transavia. Moet je het er alleen wel voor over hebben om wat verder te reizen, duurt 3u15min met de ICE naar het vliegveld van Frankfurt vanaf Utrecht CS.
Hihi leuk dat je ook naar Kreta gaat toscan, wij hebben er net iets minder voor betaald, 150 euro Wees trouwens snel met boeken, want ik moest ook opschieten van ze, omdat ze schijnbaar erg populair zijn, was het al erg vol.
Ik wilde eerst met Ryanair gaan vanuit Frankfurt, maar mijn vader had geen zin om dan 4uur heen en 4uur terug te rijden dus heeft ie stiekum tickets geboekt, zodat we vanuit Amsterdam kunnen vliegen We vliegen nu met Corendoorn, heb ik zelf nog geen ervaringen mee.
Ik besef wederom hoe erg ik bof met mijn ouders, die ook wel een tikkeltje gestoord zijn