Wij willen in januari/februari naar Thailand gaan, deels rondreizen (op eigen houtje) en deels relaxen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dutchy_ schreef:Oh supervet, dat heb ik ook gedaan in Chiang Mai.. een olifanten trainingscamp... Eerst allemaal theorie en wassen, voeren etc. Daarna 'rijles' en toen een tochtje gemaakt met ieder op zijn eigen olifant en na afloop zwemmen en wassen met de olifanten. Echt heel vet was dat.
Wij zijn in Chiang Mai ook 3 dagen de jungle in gegaan, zo'n ECO-trekking was dat. Ook heeeeeeeel leuk, watervallen, hot springs, overnachten in bamboohutten in de locale 'dorpjes' zonder electriciteit, licht of water en uiteindelijk verder op olifanten en op een bambooraft.... Oooh als ik eraan terug denk heb ik zin om weer te gaan. Thailand is echt geweldig.
dutchy_ schreef:Ina_H schreef:Wat leuk, ik ga deze vakantie ook naar Thailand!Ik ga van 30 Augustus t/m 2 September!
Wij gaan een rondreis maken, ik heb er ook een schema van, zal hem morgen even opzoeken. In ieder geval gaan we naar Bangkok, Chiang Mai, iets met olifanten ( wassen en rijden, weet het niet precies meer ), op bezoek bij een bergstam en duiken op Koh Tao!
Oh supervet, dat heb ik ook gedaan in Chiang Mai.. een olifanten trainingscamp... Eerst allemaal theorie en wassen, voeren etc. Daarna 'rijles' en toen een tochtje gemaakt met ieder op zijn eigen olifant en na afloop zwemmen en wassen met de olifanten. Echt heel vet was dat.
Wij zijn in Chiang Mai ook 3 dagen de jungle in gegaan, zo'n ECO-trekking was dat. Ook heeeeeeeel leuk, watervallen, hot springs, overnachten in bamboohutten in de locale 'dorpjes' zonder electriciteit, licht of water en uiteindelijk verder op olifanten en op een bambooraft.... Oooh als ik eraan terug denk heb ik zin om weer te gaan. Thailand is echt geweldig.
Maaike__ schreef:dutchy_ schreef:Oh supervet, dat heb ik ook gedaan in Chiang Mai.. een olifanten trainingscamp... Eerst allemaal theorie en wassen, voeren etc. Daarna 'rijles' en toen een tochtje gemaakt met ieder op zijn eigen olifant en na afloop zwemmen en wassen met de olifanten. Echt heel vet was dat.
Wat gaaf klinkt dat! Weet je nog wat adres of naam gegevens?