Malediven heb ik met een vriendin voor gekeken, wij kwamen uit op een reis van €5000, toen zijn we voor mexico gegaan...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tamara schreef:Bedankt voor jullie reacties! Hier hebben we echt wat aan.
We willen eigenlijk een beetje een combinatiereis doen, bv. 4 dagen lang wat bezoeken en dan een dagje aan het strand.
Mexico klinkt heel erg gaaf, vind het ook erg leuk dat de bezienswaardigheden dichtbij zijn. Daar gaan we nu serieus over nadenken, hadden ook al een erg mooi hotel gevonden in Playa del Carmen.
Hmm, in Kenia onder de sterren in tenten klinkt wel erg avontuurlijk, maar is denk ik niet wat voor onsMijn vader heeft namelijk ook een enorme hekel aan strand en we vinden camperen ook vreselijk, haha. We willen wel absoluut een keer op safari, maar dan moeten we maar een geschikte rondreis zoeken.
tita schreef:Ik Ben vorig maar in Dubai geweest. Vond het geweldig. . . Jumeraih beach hotel staat tegenover de bjur.
Ik weet niet wat je verwacht van Dubai maar tis wel een oord voor zeer welgestelden. . . Wat k nie Ben.
Blond of bruin maakt niet uit in de souk is de tourist altijd bezienswaardig
_Tamara schreef:Wij zijn net terug van vakantie, en willen nu eigenlijk de knoop gaan doorhakken.
Zijn aan het kijken voor Curacao, Gambia, Mexico en Israël. Hebben ook al hotels gevonden, dus nu nog effe nadenken.
_Noah schreef:Ik lees ook even mee, ben op zoek naar een vakantie na de kerstdagen weg, januari weer terug. Ben al in veel landen geweest, wil ook een beetje een romantische vakantie. Ik denk aan Cuba, Dominicaanse of Bali.
Bali is wel een eind vliegen en zijn we beide al eens geweest. En we willen ook een beetje relaxen.
Curacao is een geweldige bestemming, maar wel echt als je wilt uitrusten/ duiken/ strandvakantie wilt!
Kenia is heel mooi, maar inderdaad wel eerst hard sparen en Niarobi zelf is redelijk crimineel.
Dubai vind ik ook geweldig, maar maximaal een week, dan heb je alles wel gezien, het is bloody hot.