Mijn naam achternaam is overigens Okhuysen officieel alleen kwam ik er achter dat op mijn paspoort Okhuijsen staat omdat geloof ik Okhuysen niet kon. Damn it weer een probleem er opeens bij, zullen ze hier moeilijk over doen?
Oei, dat kan wel een probleem worden(naja ligt eraan bij wie je incheckt) van de ene moet je het laten veranderen bij een andere balie bij een andere(zoals ik) laat het altijd zo en zet een commentje in de pc.
moonsparkle
Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-11 21:46
bel er toch voor de zekerheid het reisbureau op maandag, we zeggen hier altijd we heten niet voor niks okhuysen er gaat altijd iets mis
Hier nog 1 die een vakantie heeft geboekt, een lastminute om precies te zijn: gisteren geboekt, naar Turkije via Jiba.nl voor di. 12 juli. We vliegen met Transavia zag ik.. betekend dit dus dat we gewoon 20 kg. p.p. mee mogen nemen omdat we het niet rechtstreeks via Transavia zelf hebben geboekt? Of moeten wij ook bijbetalen?
Ga zo m'n boekingsbevestiging enz. maar eens ff rustig doorlezen.
Heb je al een boekingreservering gekregen?(met je naam, vluchtnummer tijd enz) Als je die misschien even inscant kan ik voor je kijken of je 20 kg mag meenemen