Korte update! Zometeen vetrekt namelijk onze nachttrein naar Budapest. We hebben in Berlijn bokkers ontmoet! Ofja.. een bokker en aanhang En zowaar, in Praag weer afgesproken en net een hele gezellige avond met ze doorgebracht. En voor de uitgebreide verslagen verwijs ik jullie graag naar onze waarbenjij.nu.
Hey wat leuk. Ik zal dit topic ook zeker volgen want ik vertrek over 2 1/2 week op mijn interrailreis en zal in grote lijnen de zelfde route doen dus kan kan ik mooi van jullie afkijken wat leuk is.
Echt super leuk om jullie reisverslagen te lezen, ziet er gezellig en vooral vrij uit! Ben stiekem een klein beetje jaloers. Veeel plezier nog op jullie gave trip!
JAAAA! echt onvergetelijk, serieus. Dat is echt het beste om het te omschrijven. Ik heb echt mijn grenzen verlegd ( met als toppunt bungeejumpen ) Dit blijft me sowieso m'n hele leven bij!
Het was inderdaad GAAAAAAAAAAAF Ik zal me er anders zo eens aan wijden wat foto's in de groep te gooien, we zijn er helaas wel 200 kwijtgeraakt omdat een geheugenkaartje ineens foetsie was..