Sorry jongens, het is er even niet van gekomen en nu alweer terug in de hectiek van alledag. Ik maak er zeer binnenkort even een avondje voor vrij
Tijgertje86
Geplaatst: 01-09-11 19:15
Ik ben ook benieuwd!
In 2008 hebben mij vriend en ik Oekraine per trein verkend. In de trein hebben we van alles meegemaakt en veel leuke contacten opgedaan. Ik zou het ook zo nogmaals willen doen! De Transsiberie/ Transmongolie expres hebben wij destijds ook overwogen, maar het budget en reiservaring ontbraken een beetje. Oekraine leek ons een veiligere optie voor toen. En we hadden het super. In de trein hebben we een paar dagen een coupe gedeeld met een Oekrainse priester, we hebben hele verhalen uitgewisseld! Was super leuk! Mocht je dus nogmaals willen 'treinen', ik kan je Oekraine aanraden!
Dat is een leuke optie, Oekraine! Daar had ik nog niet aan gedacht! Voor volgend jaar denken we aan de Baltische staten trouwens. Daar ben ik zelf al in 2001/2002 geweest, kijken of tegenwoordig de treinen daar al wat beter op tijd rijden
Vertrektijd betekende toen namelijk dat de trein waarschijnlijk tussen de aangegeven tijd en een half uur later zou vertrekken
Helaas heb ik een hele kleine smart phone en nog niet het hele topic kunnen lezen. Wij zijn van plan de rit ook te gaan maken en nog door naar nepal! Waarschijnlijk komend voorjaar en ik denk vooral zelf regelen en maar zien hoe het gaat. Dus zonder een einddatum. Ben erg benieuwd, maar heb nog een trip voor de boeg die ik eerst ga doen!