Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Iris82 schreef:Ik heb al eens een vakantie moeten annuleren wegens iets wat niet verzekerd was.
Ik kreeg een deel van de kosten vergoed afhankelijk van de tijd dat ik annuleerde, precies zoals het bericht wat jij ergens halwerwege het topic postte.
Dat percentage krijg je dus sowieso terug (van de organisatie). Als je verzekerd bent en het is een geldige reden dan kun je dus het hele bedrag terugkrijgen.
) Daarbij heb ik vreselijke telefoonvrees
Ik wil gewoon, als ik ga bellen, altijd weten waar ik aan toe ben. Voor sommige dingen bel ik wel gewoon lukraak op, maar in dit geval... 
Als die eindelijk eens heeft gereageerd ga ik bellen en annuleren..
).
Als ik niks weet laat ik me heel makkelijk overdonderen terwijl als ik kennis ergens over heb ik heel goed bij mn standpunt kan blijven

Zó erg is het dus, dat we liever allebei annuleren dan gewoon te gaan en die andere 2 lekker hun gang te laten gaan..
T is nu gewoon duimen dat die lijst van de anvr nu idd van toepassing is
Maar ik ben idd heel opgelucht nu.. Die andere jongen ook trouwens, die zag het ook echt niet zitten. We hebben die vervelende wel netjes eerst gebeld (na erg veel pogingen tot uitstel hihi) en hij reageerde vrij koel. Ach, die redt zich wel met die andere gozer
) en vervolgens zn eerste vraag.. ''en hoe zit het met mijn geld''
Jouw geld? Alsof hij iets terugkrijgt..
Fijne is nu gewoon dat het rustig kan gebeuren, dan is er geen man overboord. Moet je nog op vakantie ga je op eieren lopen om het te voorkomen en daar word je ook niet blij van..
Gisteravond was hij ook gewoon uit maar was chaos, iedereen is klaar met m
Hij had zelfs het lef om (dan wel via de ander die nog gaat, dus ook weer niet zó veel lef) om te zeggen dat ik voor hun maar moest regelen dat ze evt in een kleiner app gingen! Toch even duidelijk gemaakt dat t niet zo werkt.. Wel goed gesprek gehad met die 4e, goed uitgelegd hoe en waarom en dat ik het voor hem vrij rot vind, hij staat er immers totaal buiten.. Hij begreep het gelukkig wel en ook dat ik voor hun geen vinger uit zou steken, hij zei wel dat hij er niks aan zou doen en terecht natuurlijk. Das t pakkie an van die vervelende, die heeft het veroorzaakt. Maar ben heeeel blij dat ik geannuleerd heb, last van mn schouders
Die ander heeft t gelukkig niet op mij afgeschoven hoor
Maar hij laat zich erg makkelijk intimideren door die vervelende, dus af en toe moet ik hem even helpen herinneren aan de hele situatie hihi. 
) blablabla.
...
Hij heeft idd alles betaald en wij hebben hem betaald. Met zn ouders praten gaat zeker gebeuren als hij moeilijk gaat doen. Kinderachtig gedragen? Prima, gaan we het kinderachtig oplossen. Wij waren nogal in shock, ik bedoel, zoiets DOE je toch niet? Anyway, dat geld komt terug. Als hij écht niet meewerkt gaan we toch kijken of we iets met de politie kunnen. Niet goedschiks dan kwaadschiks.. Maar het is gewoon te gek voor woorden.. We gaan absoluut actie ondernemen hoor! Eerst maar eens zien of hij besluit t toch netjes af te handelen en zo niet heeft hij een probleem. Vriendschap zit er niet meer in nee
kijk m niet meer aan, dit doe je gewoon niet..