Maar hoe goedkoop jij het doet, is eerder een uitzondering dan 800 euro per week
Naar Frankrijk rijden kost je met deze benzineprijzen al zo'n 150 euro retour, natuurlijk wel afhankelijk van waar je vandaan komt en waar je heen gaat.
Daarnaast moet je kamperen ook maar leuk vinden. Ik vind dat wel leuk, maar niet op héle goedkope campings, ik stel namelijk wel prijs op schoon sanitair, warme douches, een plekje om te zwemmen en een winkeltje. En met die eisen heb ik het nog nooit gered voor 7 euro per dag. En voor 3 euro per dag lekker eten lukt me ook niet 
Edit: Arwen, wat jij zegt over het moeten genieten omdat het zo duur is... Dat is toch omgekeerde wereld? Ik geniet van een reis die ik graag wil maken, en als die reis wat duurder is, maakt mij dat niet uit. Of ik ervan geniet of niet hangt niet van het geld af, maar wat ik ervan maak. Ik geef liever 2000 euro uit aan mijn droomreis, dan dat ik 200 euro uitgeef aan een vakantie die ik helemaal niet leuk vind, omdat ik niet teveel geld wil besteden...
Laatst bijgewerkt door Laura82 op 30-06-11 16:18, in het totaal 1 keer bewerkt