Annuleren?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__PrinCes

Re: Annuleren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-11 14:27

Is inderdaad niet zo handig van der nee :+
Maar de vakantie is al in februari geboekt..

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 22:02

Ik vind het allemaal ook een beetje vreemd. Je weet toch wel of je iets kunt betalen of niet.
Nouja kan zijn dat ze ineens een enorme kostenpost heeft gekregen dat weet ik natuurlijk niet.

Maar ik zou haar het inderdaad maar laten uitzoeken, zij is degene die nu afhaakt dus dan moet ze het ook zelf maar betalen of iemand anders zoeken die in haar plaats wil.

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 22:45

Het is vrij simpel; de reisorganisatie regelt de tickets. Als zij zeggen dat je nog tot 7 dagen van tevoren van reispartner kan wisselen, dan kan dat. Dat zou dus de beste optie zijn.

Mocht dat niet lukken, dan moet zij gewoon haar bedrag betalen. Immers is een appartement voor 6 personen (vaak) goedkoper dan een voor 5 personen, die groepskorting vervalt als zij niet meer mee gaat en dan wordt voor jullie het bedrag hoger. Maar aangezien zij geen annuleringsverzekering heeft, valt er niks te annuleren en zal ze dus of moeten betalen of een vervanger moeten zoeken. Al met al haar probleem dus, ik zou me er niet al te druk om maken :) Succes!

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 13:26

En Ts: gaat ze nog mee? :)

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-11 18:01

Ja :) uiteindelijk hebben haar ouders er toch maar voor gekozen om de reis voor haar voor te schieten. Pfieuw.