Hulp nodig met vakantie uitzoeken, pfff

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 14:46

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 14:47

Als je niet flauw bent en je durft in de laatste seconde nog 100,- meer te bieden, dan het laatst geboden bedrag, kan je via vakantie veilingen erg leuk, luxe en goedkoop op vakantie :j (vaak all incl)
en het is nog leuk om te doen ook dat bieden :P,

http://www.vakantieveilingen.nl
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-06-11 14:51, in het totaal 3 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 14:48

Deze schoot me ook nog te binnen. Is een gastenhuis, dus niet een superdeluxe hotelkamer maar wel netjes. En met eigen keuken dus je kunt zelf koken, is weer eens wat anders. ;) Hele mooie omgeving :)

Edit(uiteraard wel het adres erbij zetten :') ) www.casamarela.com
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-06-11 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 14:48

Het eten in Egypte is altijd een moeilijk punt... het is geen Turkije of Griekenland, en nergens is het eten écht heel goed daar. Mensen krijgen snel darmklachten en je moet goed oppassen met wat je eet, dat is in heel Egypte zo helaas. Daar tegenover staat dus wel weer het prachtige onderwaterleven, dus het is een keuze die je maakt. Het is niet zo dat het eten slecht of vies is, maar gewoon wat minder lekker en gevarieerd dan in andere landen.

Mijn vriend en ik zijn nu 2 keer in Egypte geweest, het eten nemen we voor lief. Het eerste jaar heb ik behoorlijke buikloop gehad, maar het 2e jaar heb ik heel goed op mijn eten gelet en bleef het gelukkig uit.
Wel hebben ze daar overal apotheken zitten die goede pillen hebben tegen buikloop, binnen een halve dag is het over.

KletsKoekje

Re: Hulp nodig met vakantie uitzoeken, pfff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 16:26

Zijn er trouwens nog mensen met ervaringen betreft Bulgarije?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 16:28

1 x geweest in het naseizoen *augustus* nooooit meer
sch*tland weinig te doen en te zien..

Roossssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 16:32

Ik ben zelf in Bulgarije geweest, ik heb daar echt een fantastische vakantie gehad. Lekker goedkoop en echt hele aardige mensen. Leuke barretjes en restaurantjes en wij hadden een super net hotel.
Ook ben ik in Egypte geweest. Dit was voor mij eens en nooit meer. Het was 1 grote zandbak. Ik ben daar heen gegaan voor het snorkelen. Ik moet toegeven, dit was echt prachtig maar verder was het vreselijk. Je kon niet veilig over straat lopen. Langs ons hotel stonden mannen met geweren en ik voelde me er absoluut niet veilig!
Persoonlijk vond ik Cyprus erg leuk. Daar heb ik ook fantastisch mooi gesnorkeld en vond ik de mensen een stuk vriendelijker.

Als ik nu tussen die 3 zou mogen kiezen zou ik zeker naar Bulgarije gaan en anders Cyprus :)

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 21:04

Share schreef:
1 x geweest in het naseizoen *augustus* nooooit meer
sch*tland weinig te doen en te zien..

Ik ben vorig jaar eind augustus/begin september geweest en vond het goed te doen hoor!
We hebben 2 "excursies" gedaan (had ook nog graag de excursie naar Istanbul gedaan, maar daar hadden we geen tijd meer voor), dagje Sunnybeach, oud-Nessebar bezocht en natuurlijk lekker aan het strand gelegen.
Moet wel zeggen dat ik 10 dagen genoeg vond, als je langer gaat zou je eigenlijk een auto moeten huren, zodat je wat meer mogelijkheden hebt. :j

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 18:12

Ik ga met een vriendin naar Bulgarije voor een week, all inclusive in een hotel voor 420 euri pp :j
Het hotel heet Izola paradise en we hebben geboekt via prijsvrij.nl (volgens mij :') ).
Ik denk eerlijk gezegd dat je het veel goedkoper niet zult vinden in de zomer..