Er gaat trouwens ook een snelboot, die doet er maar 3 kwartier over!
En vanaf Alkmaar is Harlingen echt niet zo heel ver meer

Tip; Laat je auto lekker in Harlingen staan en huur fietsen, scheelt een hoop geld iig ^^
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

), dus op zich is ook alles te fietsen. Met een uurtje fietsen ben je van West wel in Oosterend (laatste dorp) denk ik. En bagage wordt inderdaad gratis bezorgd.
Verder vind ik de Utrechtse Heuvelrug echt supermooi. Toen ik nog een jong kind was, hadden mijn ouders een caravan bij Maarn. Ik voelde me er altijd helemaal op vakantie! Super, die bossen. En op de 3e plek komt de Veluwe, waar het natuurlijk ook heel mooi is. Het noorden is ook mooi natuurlijk, maar persoonlijk heb ik minder een klik met de provincies Drenthe en Friesland en zo... Ik weet niet, maar ik voelde me daar nooit geweldig thuis als we op vakantie waren!
). Verder heb je in Hoorn ook nog de Reis (tapas) en Zonneweelde (met speeltuin). In Formerum zit de Rustende Jager, is goed aan te fietsen. Dat zijn wel een beetje mijn favo restaurantjes. O en de Isola Bella bezorgd pizza en echt betere pizza dan aan het hele vaste land 
). Hessel is een echte Terschellinger met zijn eigen kroeg waar hij 's avonds live optreed. Vooral in het weekend gaat het goed los daarbinnen. Super gezellig!
). Uhhhmm dan heb je nog het Wrakkenmuseum in Lies, het Behouden Huys zit in West; over de geschiedenis van Terschelling. In West zit ook nog zo'n soort van maritiem museum ofzo. Vissen hebben ze daar ook
. Pfoe wat heb je nog meer... Je hebt iig veel websites met informatie over wat er te doen is, dus even googlen en dan ben je al een heel end denk ik. Op terugnaarterschelling.nl kun je trouwens bijna alle appartementen van het eiland vinden die je kunt huren.
. In een duinpan lig je iig lekker uit de wind dus het is letterlijk in de pan bakken 
) maar die liggen overdag toch lazerus op het strand of op de camping. Die ondernemen vaak niet zo veel
moonsparkle schreef:Ik volg dit even, is terschelling niet ook heel druk in de zomer doordat elke nederlander het daar goed vertoeven vind of valt het mee aangezien het aantal hotels/b&bs?

Nu meteen bellen om te reserveren. Maar ik had het hoogste ( enige) bod !