Ik ga elk jaar naar Tossa de Mar toe, maar het waterpretpark Waterworld kan ik jullie afraden. Zelf een aantal keer van plan geweest om er naar toe te gaan, maar toen we de rijen bij de glijbanen zagen snel verder gereden. Wist niet dat het zo druk kan zijn voor een glijbaantje, man. Telkens als ik daar langs rij staat het zwart van de mensen.
Voor de mensen die naar Lloret gaan; er is daar ook een manege met prachtige spaanse paarden . daar ga ik altijd wel even langs om te kijken, paar mensen spreken daar ook een beetje nederlands. Alleen een buitenritje is helaas nog nooit gelukt, dat is moeilijk te regelen.
Ik ben net terug van 10 dagen Salou en ga 31 juli weer, luxe leventje We zaten met z'n zessen in hotel Augustus op het randje van Salou, net in Cambrils. Was errrrug leuk!
Iedereen leuke plannen voor de zomer! Balen van het weer in Lloret.. Ik zit nu zelf in Granada voor school, vertrekken morgen naar Sevilla. Het is hier echt heerlijk weer, vandaag wel 40 graden in de zon! Heerlijk
ik was daar heen geweest, telefoonnummers uitgewisseld. de dag erna opgebeld, afgesproken voor de dag erna, maar ze deden al vaag aan de telefoon van ja ik weet niet of hij er is en anders maak ik de buitenrit wel. de dag erna er naartoe gereden, was er niemand
Voor mensen die naar Salou gaan, jullie moeten echt naar de Tropical. Hele goede discotheek, wel je portemonnee omkeren want een bacootje/leuk ander mixje kost 8 euro Maar daar heb je natuurlijk de leuke Spanjaarden voor, die betalen graag voor je Dat is het leuke van de Tropical, daar kom je tenminste echte Spanjaarden tegen die waanzinnig kunnen dansen, niks polonaise...