Pot verwijt de ketel....Ik ga met Evelli mee, het staat gruwelijk vast door de autorai! Dus kom daar niet in terecht, of je moet héél vroeg vertrekken.Veel succes
Amsterdam inkomen is opzich niet echt een probleem rond die tijd Alleen weet ik dat de Ring A10 vaak vast staat bij de RAI en richting de Coentunnel Ik ga je even een PB sturen..
Moderatoropmerking:Het is niet nodig persoonlijk te worden, graag ontopic reacties. Bedankt voor de medewerking.
Misschien kan dit artikel nog helpen http://reizen-en-recreatie.infonu.nl/diversen/70084-vervoer-naar-amsterdam.html
Je kan hem ook bij Bijlmer in de garage zetten Aman, metro naar CS en daar tram 1. Je krijgt daar namelijk gratis OV bij het parkeren
Jans schreef:Je kan hem ook bij Bijlmer in de garage zetten Aman, metro naar CS en daar tram 1. Je krijgt daar namelijk gratis OV bij het parkeren Die krijg je ook bij het World Fashion Centre en dan kan ze direct daarvan met de tram naar het leidseplein
Ik ben om 3 uur weg gegaan en had alleen het laatste stukje op de A10 dat wat langzamer reed. Verder stond alle file de andere kant op.Is zeker een aanrader om het zo te doen