Denk dat het beste nog is dat die FF vriend van me (frequent flyer) iemand mee kan nemen.... aangezien ik wel oppas moet hebben voor Jezhlyn uiteraard!Enne... hij woont idd in londen
Super!!! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Denk dat het beste nog is dat die FF vriend van me (frequent flyer) iemand mee kan nemen.... aangezien ik wel oppas moet hebben voor Jezhlyn uiteraard!
Super!!! miccamaaike schreef:Eurolines moet je volgens mij ook wel eens bij overstappen. Tenminste ik heb wel van die verhalen gehoord....
. Ik vind het met de bus op zich ook nog wel tof reizen, ik slaap namelijk suuuuuuper goed in eender welk voertuig

Hoe kan ik dan in hemelsnaam slapen
Ja op de terugweg

Polaris schreef:Vliegtuig is wel vele malen relaxter dan bus, weet ik uit ervaring
Daar zo ik toch wel een paar tientjes meer voor willen neertellen, met het vliegtuig moet je ook echt wel voor 60 euro retour kunnen
Ik ga het laatste weekend van april voor 35 euro retour vliegen van Eindhoven op Stansted met Ryan Air!
Komt nog beslastingen bij enzo!!! En het makkelijkste is om naar londen zelf te gaan aangezien ie daar al woont
Welk vliegveld ligt in dichts bij west london?
Hij weet er nog niks vanaf
En dat wil ik ook even zo houden, totdat ik uitgevogeld heb hoe of wat. Alleen 1 probleempje (naja, wel meer, maargoed, dit is er 1 van...) Hij heeft nog maar 2 weken vakantie voor ie terug gaat naar de Uni!!!
Ik moet er wel op mn paasbest uitzien hoor
JessAndHope schreef:Polaris schreef:Vliegtuig is wel vele malen relaxter dan bus, weet ik uit ervaring
Daar zo ik toch wel een paar tientjes meer voor willen neertellen, met het vliegtuig moet je ook echt wel voor 60 euro retour kunnen
Ik ga het laatste weekend van april voor 35 euro retour vliegen van Eindhoven op Stansted met Ryan Air!
Lees es verderKomt nog beslastingen bij enzo!!! En het makkelijkste is om naar londen zelf te gaan aangezien ie daar al woont
, en Stansted is heel dichtbij Londen.

.
Lol, ja ik vond het ook wel een cool idee.... alleen heb net met W. gesproken en hij is dus echt super druk met zn werk, studie en het skiën + bijbehoorende trainingen....
Liefffff
*
Heb um nog niet in het echt ontmoet