Eind juni weekje Frankrijk.. vanaf oktober 3 maanden Australië en een maand Indonesië.
Aranel
Geplaatst: 30-03-11 17:44
Bulgarije (Sunny beach) met m'n beste vriendin
Chocomelll
Geplaatst: 30-03-11 17:47
Eerst naar Spanje, de costa brava voor 1 week, en daarna nog twee weken naar Frankrijk
En over 30 dagen een weekje naar Zuid-Frankrijk
Klodder
Geplaatst: 30-03-11 17:48
Wat zijn er ongelofelijk veel mensen die naar het buitenland gaan.
Drie weekjes naar Drenthe is ook heel leuk hoor!
Rianne_
Geplaatst: 30-03-11 17:48
Vriend en ik zouden rondtrekken door Frankrijk. Dat gaat (helaas) niet door..
Wij brengen onze vakantie door in ons huisje! Ook leuk natuurlijk (volgende week de sleutel dus verwacht dat we in onze vakantie nog lekker kunnen klussen)
Misschien nog wel een weekendje weg met vriendje & nog een weekendje weg met de verzorghaflingers & eigenaresse
Laatst bijgewerkt door Rianne_ op 30-03-11 17:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Met me pa, zn vriendin, zus, een vriendin van me zus en misschien nog een nichtje 2 weken naar terschelling -.-' Heb er dus echt géén zin in, blijf nog liever thuis Misschien nog op vakantie met me zus en moeder en op ponykamp, maar dat weet ik nog niet..
Wij gaan voor het derde jaar naar Oostenrijk. Beetje zwemmen, beetje wandelen, beetje lekker eten.. Mwah.. niets te klagen.
xdniesje
Geplaatst: 30-03-11 18:02
Ik ga dit weekend naar braband, in april ga ik naar limburg, in mei ga ik naar barcalona, in de zomer vakantie ga ik naar playa de las americas en naar de ardennen. Dat zijn tot nu toe mijn vakanties/weekendjes weg voor dit jaar!
Bismarck
Geplaatst: 30-03-11 18:03
ik ga twee weken wandelen en klimmen in oostenrijk. Waarvan een week met de NKBV (bergsportvereniging), daar ga ik een alpinecursus doen om gletsjertochten te kunnen doen.
SunNDLM
Geplaatst: 30-03-11 18:03
Wij weten het nog niet, twijfelen tussen een aantal opties:
* Naar Sziget (festival in Boedapest) maar ik weet nog niet of ik dan vrij kan krijgen want heb al vrij gevraagd voor een andere periode (blabla ) * Interrail reisje maken door Europa * Met de zeilboot een tochtje door Nederland * Twee weekjes Alicante naar het vakantiehuisje van de schoonfamilie.
Sziget! Gaaf, doen! Kun je altijd nog een zeiltochtje doen door Nederland als het achteraf goedkoper is uitgevallen.
Lalee_
Geplaatst: 30-03-11 18:05
em_papillon schreef:
Ik lees mee ben ook op zoek naar inspiratie voor vakantie landen Wil iig naar een scandinavisch land.. of ierland/ schotland oid.
Ik ga dit jaar naar Zweden en vorig jaar ben ik naar Wales geweest. Wales is heeel erg aan te raden Je kan er prachtige buitenritten maken
Lillian__
Geplaatst: 30-03-11 18:06
ik ga naar Camping Ametlla Village Platja lekker in een huisie, met ouders en jongere broertje en vrienden van me ouders + ex -.-'' wel onwijs veel zin in, wil gaan duiken, snorkelen, dorpjes rondsnuffelen, lekker eten, uit slapen, paard rijden, we gaan naar een aquapark een natuur park en misschien een dagje barcelona en het pretpark wat daar in de bergen zit! we zitten lekker in een huisje voor 5 personen, met 2 slaapkamers, 1 éénpersoon bed 1 stapelbed, en in de andere kamer een twee persoons bed, we hebben een keuken, een eigen toilet, douche en wastafel, hoef dus lekker niet in de rij te staan! de hond gaat naar vrienden, kat blijft thuis met broer,