Ik moet nog 6,5 week wachten en dan zit ik eindelijk in malta!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bodan schreef:jeetje je bent alweer terug! wat snel! vertel meer zat je in een gastgezin of resedentie? Kwam je in het vliegtuig al in contact met mede curcisten. hoe zijn de mensen? Hoe ziet een les eruit? hahah sorry ben erg nieuwsgierig!!!ik ga over 28 dagen heen, rete spannend
Stumper_ schreef:Super gaaf, vertel!Wat deed je buiten de lessen om met de cursisten etc? Hoe beviel je residentie? Ik vertrek over 2 weken, heb er ook echt zin in.
Bodan schreef:O klinkt leuk Rapido. Ik hoorde van iemand dat je ook erg goed kan Salsa dansen op Malta, ervaring mee :>? nog maar 16 dagen :Smoet nog veel voorbereiden qua kleren enzo. heb niet eens een korte broek haha Zal ook even kijken welke activiteiten je allemaal kan doen. Paardrijden lijkt me te warm, lijkt me leuk om te leren kitesurfen maar of dat mogelijk is.
O dat is minder Stumper dat je in een keer in een gastgezin word geplaatst, raar ook. Waar ging je trouwens heen? Heel veel plezier!
Ik kom zelf ook in een gastgezin, zelf voor gekozen, maar dan hoop ik dat t klikt met mijn kamergenoot. lijkt me echt zuur als je totaal niets met elkaar hebt.