Narya schreef:Een beetje de standaarddingen dus, begrijp ik? Dat moet ik sowieso doen, want ik ben er nog nooit geweest, haha. Hoe ben jij gegaan, op eigen gelegenheid of met een organisatie?
Ja eigenlijk wel, ik zou graag nog een keer gaan om toch wat meer van het dagelijks leven op te snuiven zeg maar. Ik ben met mn ouders en oom en tante geweest. We zijn met fox vakanties gegaan. Ik weet niet of je "wie is de reisleider?" gezien hebt, maar daar gaat Bridget Maasland ook met een groep naar Jordanië. Wij hebben precies dezelfde reis gemaakt. Mijn ervaring met Jordanië is, is dat de mensen daar heel eerlijk zijn. Als je je tas bv vergeet, ligt hij er later gerust nog, precies zoals je hem achter gelaten hebt. Ook doen de mensen daar hun auto niet op slot als ze gaan winkelen, dat is gewoon weg niet nodig. Ook zijn ze niet opdringerig. Ik ben bijvoorbeeld ook in Egypte geweest, daar word je de winkels bijna ingesleurd, maar in Jordanië laten ze je gewoon met rust als je niet geïnteresseerd bent.
Als je naar Jordanië gaat, kan ik je zeker aanraden om naar Wadi Rum te gaan. Dat was voor mij toch wel echt hét mooiste van Jordanië. Hoewel ik van alles enorm genoten heb.