Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
corinne1981 schreef:Oké, dank je wel voor je reactie.
Toevallig ook ervaringen met: http://www.eldhestar.is/ ?
Die vond ik net op internet.
hrappur schreef:Cab mag je niet eens mee nemen... en wil ik je ook sterk afraden.. 40 graden moet genoeg zijn.. ing .. je moet even checken wat nu de regels zijn
vorig jaar zijn de paarden in ijsland ernstig ziek geweest door 1 of andere waarschijnlijk Europees virus.. dus nu zijn ze mensen heel streng.. Leren schoenen mag dus ook niet.
ik heb alles in de detol gezet...
veerledec schreef:Klodder schreef:Standaard dingen zoals de Blue lagoon, Gulfoss en Geysir zijn toch érg aan te raden! Ook was het geweldig om een walvis safari te doen, waarbij je ook langs een eiland vol met papagaaienduikers komt (in het goede seizoen).
Weet jij toevallig of die dingen in de buurt van Reykjavik zijn?
annehoe schreef:hrappur schreef:Cab mag je niet eens mee nemen... en wil ik je ook sterk afraden.. 40 graden moet genoeg zijn.. ing .. je moet even checken wat nu de regels zijn
vorig jaar zijn de paarden in ijsland ernstig ziek geweest door 1 of andere waarschijnlijk Europees virus.. dus nu zijn ze mensen heel streng.. Leren schoenen mag dus ook niet.
ik heb alles in de detol gezet...
Ik heb vorig jaar ook dit het advies gekregen zo min mogelijk paarden spullen mee te nemen en alles wat je mee neemt erg schoon te maken. Ik heb dit netjes opgevolgd maar was een van de enige. 50% van de groep had gewoon zijn cap bij, sommige hadden hem laten reinigen maar de meeste niet, daarnaast hadden sommige mensen ook hun leren rijlaarzen bij zich.
Ik had dus achteraf spijt dat ik bijna alles nieuw had gekocht omdat ik niet die gene wou zijn die een ziekte mee neemt.
In het vervolg zou ik wederom mijn cap en laarzen niet meenemen ook ivm ruimtegebrek maar niet meer allemaal nieuwe rijspullen kopen
Toen ik er was waren de paarden net een beetje aan het herstellen van dit virus.