op vakantie naar corfu

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Re: op vakantie naar corfu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 20:20

Dat is idd wel even wat anders, Egypte of Griekenland :))

Electra, klopt dus dat ik nog nooit een Goody's gezien heb, behalve in Athene ben ik in de overige plaatsen nooit geweest.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 20:22

Sanne9489 schreef:
Wij zijn vorig jaar 8 dagen naar Gouvia geweest.
We hebben alle dagen super weer gehad en in Gouvia zelf kan je heerlijk eten (wij zijn ook alleen maar uit eten geweest (A))

We vonden alleen wel dat we wat afgesloten zaten. We hebben een dag een auto gehuurd dat was echt super dan kan je in een dag het hele eiland rond. Ik zou geen scooter hure. Ik zei in het begin ook, joh dat komt wel goed die mensen rijden heus niet erger dan in Nederland. Nou wel dus! Ik zou de auto kiezen. Ik geloof 30 euro voor een hele dag. En wij hadden dan een Peugeot 407 (grote).

Verder is er niet al te veel te doen, ik was het dan na 8 dagen ook wel goed zat.
We zaten in het Mathraki resort met aardige eigenaren die ook een beetje nederlands spreken. Om de dag werd het app. schoon gemaakt en kregen we nieuwe handdoeken echt super service.

Vanaf het resort was het ongeveer 10 min lopen naar kiezelstrand waar je bedden en een parasol kon huren. Heerlijk water!

Wij vonden het wel leuk voor die 8 dagen maar vooral niet langer omdat er weinig te doen is.
Ik zou er niet meer terug gaan maar vond het vorig jaar toch wel leuk om gezien te hebben! :)

Vraagjes aan jou: Ben je naar het strandje van Mirtiotissa geweest? Ben je in Sidari geweest? Ben je naar het paleis van Sissi geweest? Ben je naar Paleokatritsa geweest, snorkelen? Ben je naar Kerkyra geweest? Ben je op de Pantokrator geweest? Ben je naar Glyfada geweest? Ben je naar de Vlindervallei geweest? Om maar een paar zaken te noemen, die je in 8 dagen aardig bezig kunnen houden. Er is een hoop te doen, maar je moet er voor open staan ;) . Met een scooter zie je veel meer dan in de auto. ;)
Ik heb ooit eens een mountain bike gehuurd om in mijn eentje mijn kennisjes daar op te zoeken (ik was met een groepje op vakantie, maar zij kenden die mensen niet, ik wel, dus ik ben er alleen op uit gegaan). Geweldig!!! We zijn met de boot gaan toeren, heb dolfijnen gezien, was schitterend. :)

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-11 20:30

we gaan 20 september

het maakte ons niet uit waar we heengingen als het maar lekker weer was en dat er wat te doen viel en aangezien het weer vanaf begin september onzeker begint te worden zoals hier al eerder werd gezegd het is niet voor niets zo groen willen we toch voor mooi weer gaan dat is de rede voor de tweede keus Egypte

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:09

Fitzroy schreef:
Dat is idd wel even wat anders, Egypte of Griekenland :))

Electra, klopt dus dat ik nog nooit een Goody's gezien heb, behalve in Athene ben ik in de overige plaatsen nooit geweest.

Ik geloof dat je er inmiddels 185 hebt, ook op Kos, Rhodos e.d.
Maar je mist er niets aan, dus ik zou niet op zoek gaan hoor, een pita gyros is lekkerder dan een hamburger. :D

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:44

Precies, die eet ik wel gewoon :9

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 15:34

We zijn in een heel leuk appartementen complex geweest in Gouvia, lag heel mooi en veel bij de hand! :j

charissiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 22:20

Hoi!

Ik ben 2 jaar geleden op Corfu geweest samen met mijn vriend. Ik vond he juist een erg leuk eiland en zou er zo weer heen gaan. Wij zaten in het Louis Corcyra beach resort. Een prachtig resort en kamer 303 is een echte aanrader (wel veel traplopen, maar een prachtig uitzicht en een mega groot balkon! Lekker all inclusive, en prachtig uitzicht over de baai, tja ik vind het genieten. Natuurlijk hadden we ook wat regen (eind September) maar dat heb je nou eenmaal op een groen eiland. Corcyra beach ligt in Gouvia, en je kan zo je hotel uit en Gouvia in, lekkere restaurantjes en leuke winkeltjes. Wij hebben een tour over het eiland gedaan, sissie e.d. Als je meer info wilt kan je altijd PBen!

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 22:26

Ik ben ook een keer op Corfu geweest en heb echt vakantie van m'n leven gehad. :D
Wij zaten in Spiti Prifti, lekker klein complex (30 kamers geloof ik) en lekker rustig, zeer aardige mensen ook! 't Ligt wel aan een drukke weg, maar hebben verder niet echt veel last van gehad (zijn we verder hier ook wel gewend). Heerlijk vliegveld dichtbij. Alleen heb je daar in de buurt niet echt een strand, wat je in het noorden wel hebt.
Maar het is zeker een práchtig eiland en het paleis van Sissi is echt een aanrader, wat een uitzicht!