Electra, klopt dus dat ik nog nooit een Goody's gezien heb, behalve in Athene ben ik in de overige plaatsen nooit geweest.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sanne9489 schreef:Wij zijn vorig jaar 8 dagen naar Gouvia geweest.
We hebben alle dagen super weer gehad en in Gouvia zelf kan je heerlijk eten (wij zijn ook alleen maar uit eten geweest (A))
We vonden alleen wel dat we wat afgesloten zaten. We hebben een dag een auto gehuurd dat was echt super dan kan je in een dag het hele eiland rond. Ik zou geen scooter hure. Ik zei in het begin ook, joh dat komt wel goed die mensen rijden heus niet erger dan in Nederland. Nou wel dus! Ik zou de auto kiezen. Ik geloof 30 euro voor een hele dag. En wij hadden dan een Peugeot 407 (grote).
Verder is er niet al te veel te doen, ik was het dan na 8 dagen ook wel goed zat.
We zaten in het Mathraki resort met aardige eigenaren die ook een beetje nederlands spreken. Om de dag werd het app. schoon gemaakt en kregen we nieuwe handdoeken echt super service.
Vanaf het resort was het ongeveer 10 min lopen naar kiezelstrand waar je bedden en een parasol kon huren. Heerlijk water!
Wij vonden het wel leuk voor die 8 dagen maar vooral niet langer omdat er weinig te doen is.
Ik zou er niet meer terug gaan maar vond het vorig jaar toch wel leuk om gezien te hebben!
Fitzroy schreef:Dat is idd wel even wat anders, Egypte of Griekenland
Electra, klopt dus dat ik nog nooit een Goody's gezien heb, behalve in Athene ben ik in de overige plaatsen nooit geweest.