kinder vrije vakantie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 21:14

Marley schreef:
lucifertje schreef:
Wil je op je vakantie helemaal geen kinderen om je heen.. Wat versta je onder kinderen ;) Krijg meer de indruk dat je jongeren bedoelt. Ik ga samen met mijn vriend naar Malta dit jaar. Ik heb niet het idee dat daar heel veel kinderen/jongeren zijn. Het gaat om dit hotel: http://www.thegeorgehotelmalta.com/

nee hoor, bedoel kinderen vanaf 0 jaar.... tot ja.... zeker tot 12 jaar.... maar ik wil ook zeker geen jongeren vakantie maar het is lastig er een leeftijd aan te hangen, dus tot 18 jaar ofzo?
ik wil in elk geval geen jengelende kinderen maar ik wil ook niet tussen de feestende jongeren zitten....
ben ik zo lastig???
ik vind het zo bijzonder dat ik er weinig specifieks over terug kan vinden bij reisbureaus

ik ben nu 19. en ik ben geen feestende jongere geweest. daarom hebben we ook hiervoor gekozen. de mogelijkheid is er wel om te gaan stappen maar je zit er niet middenin

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 21:14

Kanelly schreef:
Zou het even navragen bij reisbureau bijvoorbeeld.
Heb het met een vriendinnetje ook gehad, goed gekeken naar de ligging van de hotels en kwamen toen uit bij een hotel waar bij stond 'slecht bereikbaar voor buggy's/kinderwagen / niet geschikt voor kleine kinderen ivm de vele trappen'
Nou ideaal, geen kind te bekennen!

Oh en iets zoeken zonder animatieteams enzo, animatie means kindvriendelijk :+

Zo heb ik mijn laatste tripje ook geboekt idd. Bij het reisburo en dan op dit soort dingen letten. Met goed resultaat: geen kind te zien, buitengewoon prettig. :D

MMIDV

Re: kinder vrije vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-11 21:17

daarom zei ik ook dat het lastig is er een leeftijd aan te hangen Quera, en benoemde ik het feestende gedrag wat ik niet om me heen wil hebben :)

Ik ga dan sowieso van de week eens het reisbureau binnenstappen en hoop dat zij me kunnen helpen :)

overigens vond ik de reacties op dat Tros forum vreselijk..... als je een vakantie zonder kinderen wilt, mag je zelf ook maar geen kinderen krijgen?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 21:19

Marley schreef:
daarom zei ik ook dat het lastig is er een leeftijd aan te hangen Quera, en benoemde ik het feestende gedrag wat ik niet om me heen wil hebben :)

Ik ga dan sowieso van de week eens het reisbureau binnenstappen en hoop dat zij me kunnen helpen :)

overigens vond ik de reacties op dat Tros forum vreselijk..... als je een vakantie zonder kinderen wilt, mag je zelf ook maar geen kinderen krijgen?!

Idd, Dat is wel heel erg.. Maargoed niet te veel van aantrekken, Er is genoeg animo voor kindervrije vakantie's! anders was er geen aanbod..

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 21:24

Marley schreef:

bedoelde het ook niet negatief :D
maar dat wij daar dus ook bewust voor hebben gekozen. dat je de mogelijkheid tot stappen wel hebt maar er niet middenin zit.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-11 21:33

ik ga van de week toch maar eens een reisbureau in, kijken of ik een aantal keuzes mee krijg :)
zouden ze toch eens iets mee moeten gaan doen, is volgens mij best een gat in de markt....

edit: hier nog wel wat keuze
http://www.kindvrijevakanties.nl/?page_id=443

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 17:12

Je zou naar de wat minder bekende griekse eilanden kunnen gaan, mooie stranden en nagenoeg geen kinderen :)

iris17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:11

Ik houd dit topic in de gaten want wij zijn ook op zoek naar hotels waar geen/nauwelijks kinderen komen.
De laatste keer dat we op vakantie zijn gegaan hadden we constant jengelende/rennende/schreeuwende enz. kinderen om ons heen, plakte we in de restaurants aan de tafels vast omdat daar al liters ranja overheen waren gegaan en ga zo maar door! :o
We waren blij dat we weer thuis waren met alleen onze beestjes om ons heen, jammer want je gaat toch op vakantie voor je rust...

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:25

Marley schreef:
lucifertje schreef:
Wil je op je vakantie helemaal geen kinderen om je heen.. Wat versta je onder kinderen ;) Krijg meer de indruk dat je jongeren bedoelt. Ik ga samen met mijn vriend naar Malta dit jaar. Ik heb niet het idee dat daar heel veel kinderen/jongeren zijn. Het gaat om dit hotel: http://www.thegeorgehotelmalta.com/

nee hoor, bedoel kinderen vanaf 0 jaar.... tot ja.... zeker tot 12 jaar.... maar ik wil ook zeker geen jongeren vakantie maar het is lastig er een leeftijd aan te hangen, dus tot 18 jaar ofzo?
ik wil in elk geval geen jengelende kinderen maar ik wil ook niet tussen de feestende jongeren zitten....
ben ik zo lastig???
ik vind het zo bijzonder dat ik er weinig specifieks over terug kan vinden bij reisbureaus

Nee, hoor, niet lastig, heb ook pesthekel aan vliegreis, met krijsende baby die 3 uur lang in je oor zit te gillen :+ .
Maar heb de mazzel gehad die keren dat ik ging, buiten de vakanties te gaan.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 07:27

Wat je ook kunt doen, is kiezen voor een villa/huisje met privé-zwembad. Dan weet je iig dat er aan jouw zwembad geen jengelende kinderen zijn.
Je hebt alleen geen garantie voor wie er naast je komen te zitten. Wij hebben dit al een aantal keren gedaan en dat bevalt echt super! En als je een huisje kiest wat iets verder bij anderen vandaan ligt heb je er al helemaal geen last van.

Quinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 18:29

Afgelopen zomer ben ik naar Argeles sur mer in zuid-frankrijk geweest. Was van te voren naar n reisbureau geweest omdat ik op internet door de bomen het bos niet meer zag kwa leuke bestemmingen. Daar kwamen ze aan zetten met een camping, was het enige binnen ons budget zeiden ze en kwa kinderen zou het wel mee vallen omdat we net buiten de grote vakantie gingen (zit namelijk zelf ook niet te springen op een vakantie met krijsende kinderen om me heen:P)
Maar goed, dat is m dus niet geworden, maar omdat ik nu een beetje wist in welke streek ik moest zoeken toch maar weer op internet rond gaan neuzen en uiteindelijk 2 weken heerlijke vakantie gehad in n appartementje (klein, maar alles wat je nodig had was er) voor dezelfde prijs die ik kwijt zou zijn voor 1 weekje op die camping. Natuurlijk waren er wel kinderen te vinden, maar heb me er absoluut niet aan gestoord.

Agreles zelf vond ik n fijne vakantie bestemming...misschien zelfs wel voor n 2e keer ooit. Genoeg te doen, wij hebben oa n begeleide wandeling door de omgeving gemaakt, zee-gekajakt/ge-zeekajakt/kajak-gezeet? :P en natuurlijk kon ik het niet laten om paard te rijden. Erg mooi breed strand en netjes onder houden. Leuk centrum met genoeg restaurantjes waar je lekker kan eten. Prijzen zijn normaal.
Als je via inter home zoekt op Plein Sud, zul je t appartementje vast tegen komen.