Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Letizia schreef:*Meld zich ook*
Wij (moeder, zus en ik) gaan in mei 8 dagen naar Rhodos, we hebben er ontzettend veel zin in. Voor moeders spannend, want die heeft meer dan 30 jaar geleden voor het laatst gevlogen
Nog wat tips? We zitten in Trianda
Zelf leek mij de vlindervallei wel wat, ws zitten er nog niet veel vlinders, maar het schijnt ook mooi te wezen om daar gewoon te wandelen en Rhodos stad zullen we wel aan doen
Electra63 schreef:CRos95 schreef:Wij Gaan met school, dus ik heb geen flauw idee wat we gaan doen. Iig veel culturele dingen, tempels ed en natuurlijk Athene ":D
Dan hoop ik niet, dat je in juli/augustus gaat, want dan is het bloedheet in Athene.
CRos95 schreef:CRos95 schreef:Wij Gaan met school, dus ik heb geen flauw idee wat we gaan doen. Iig veel culturele dingen, tempels ed en natuurlijk Athene ":D
CRos95 schreef:Electra63 schreef:Dat is inderdaad beter. Anders is het echt te heet om dingen/plaatsen te bezichtigen.
Het is echt voor en met school. Zit op een gymnasium en gaan in de 5e de dingen die we geleerd (
) hebben toepassen
Electra63 schreef:Ik hoop voor je dat je niet de "griekse" taal gaat toepassen, want op het gymnasium leer je "oud-grieks" en daar heb je in de praktijk niet veel aan in Griekenland.
XoNo schreef:Loesje: wij gaan voor het eerst naar Zakynthos. Van wat ik op internet kan vinden een prachtig eiland, maar niet bizar toeristisch. Voor ons hoeft het stappen op vakantie ook niet zo.
Wij zijn er dus nog niet eerder geweest, maargoed, ik draag het even als optie aan
CRos95 schreef:Electra63 schreef:Ik hoop voor je dat je niet de "griekse" taal gaat toepassen, want op het gymnasium leer je "oud-grieks" en daar heb je in de praktijk niet veel aan in Griekenland.
Hahaha, zo dom ben ik ook weer niet hoor.
We krijgen voordat we gaan een cursus nieuw grieks
(heb trouwens grieks laten vallen)