De centra vind ik vies tegenvallen. Paar hele dure winkels en verder allemaal rotzooi
Morfeo
Geplaatst: 15-02-11 17:28
Maris89 schreef:
Er is ook geen groot centrum heb ik gelezen maar allemaal kleintjes? Hoe zit dat? Wat is het grootste "centrum"?
Jumbo is denk ik het grootste centrum, daarbij heb je nog allemala kleintje. Alhoewel de Kasbah ook aardig groot is. Het ligt allemaal zo dichtbij elkaar je kunt er allemaal heen voor 2 euro met de taxi.
Meliszy
Geplaatst: 31-07-11 11:56
Wij gaan 15 augustus naar gran canaria!! Helemaal zin in:d wij zitten in playa del ingles en in het gelijknamige aparthotel:d iemand nog tips? Waar je vlakbij kunt paardrijden en kun je met dolfijnen zwemmen?
Mijn broer(tje) (2jr jonger en kop groter dan mij hihi) is ook met zijn vrienden nu voor 2weken in Gran Canaria! Jasper heet hij en met een groepje jongens in de 20jr. Meiden wezen jullie voorzichtig met m?
Super veel zin in, helemaal met dit weer! Weet iemand of het ook mogelijk is om fietsen te huren of is dat geen aanrader haha?
shirleyp
Geplaatst: 02-08-11 12:47
Ik ben een paar jaar terug geweest, in playa del Ingles, was tof! Wij zijn toen een heet eind langs het strand gaan lopen, langs de dunas de maspalomas geloof ik? Zijn van die zandduinen, best leuk om te zien! Terug hebben we wel een taxi gepakt, haha!
We hebben daar erg lekker gegeten bij El Gaucho (ofzoiets). En als je tijd hebt moet je ook even naar de rumfabriek verderop op het eiland, moet erg leuk zijn! Ze geven daar rondleidingen en je kunt heerlijke honingrum scoren. Moet alleen wel voor 13.00uur, wij waren dus te laat. In het plaatsje bij de rumfabriek heb je een heel mooi centrumpje waar je voor veertig cent een kop cappuccino kunt halen. Niet zo toeristisch, ook best fijn! Weet niet meer hoe dat dorpje heette, maar vraag het bij je hotel, daar weten ze het vast!
Uitgaan vond ik tegenvallen, allemaal gore dronken Engelsen... Beetje op een terrasje hangen is er wel goed te doen!
Ach we zien wel, kan nooit minder zijn dan hier, dacht dat het vrijdag 28 gr was. Maar we moetten nog even wachten
Poeltje
Geplaatst: 07-08-11 18:22
XoNo schreef:
Wij zijn vorig jaar ook nar Playa del Ingles geweest. We hebben er in 2 hotels gezeten, hotel Eugenia Victoria en een hotel meer aan het strand IFA Continental.
Wij gaan over drie weken naar Eugenia Victoria. Heb er veel positieve dingen over gehoord. Kan niet wachten!