wie weet er een leuke jongerencamping?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AnneJa

Re: wie weet er een leuke jongerencamping?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 19:50

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-11 20:35

_Jolien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 22:12

Een paar jaar geleden, haha ik word echt oud :+ ben ik met vrienden naar diverse jongerencampings geweest of naar campings met een jongerenplek.
ff kijken, ik ben 2 keer op Terpstra op Terschelling geweest. Een aanrader! Echt geen bende (dat is de Appelhof, daar wilde ik absoluut niet naar toe). Ik heb daar 1 keer een ingerichte tent gehuurd, wat ideaal was. Voordeel van Terpstra ten opzichte van Appelhof is dat het rustiger is, mensen gewoon met elkaar omgaan, het geen bende is (er is goede beveiliging etc) en dat je zo het dorpje in loopt. Wel fietsen meenemen of huren om naar het strand te gaan.

Verder ben ik 1 keer naar een camping geweest in Castricum aan Zee. Volgens mij heet het Bakkum ofzo. Daar was toen zo'n jongeren veld. Was ook leuk, je loopt zo door de duinen naar de zee. Wel moet je een fiets meenemen zodat je naar het dorp kan. Was ook een leuke vakantie. En natuurlijk dicht bij Amsterdam enzo.

Ook heb ik met mijn ex op de duincamping op Texel gestaan. Wij stonden toen niet op het jongeren veld, maar dat was er wel. Was ook een leuke camping, aan zee en je loopt zo het dorp in.

Verder ben ik niet in Nederland echt op vakantie geweest.. Maar op Ameland heb je ook leuke campings waar je met jongeren mag staan, in Ommen is een jongeren camping en natuurlijk Renesse.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 19:45

Zou ik mogen vragen wat jullie zo vervelend vinden/vonden aan de appelhof? Ik ga er namelijk heen O:)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 19:52

Ik vond voornamelijk afgrijselijk dat je tussen de bierblikjes leeft, je 's nachts om 4 uur naar bed gaat als de muziek een klein beetje minder wordt en er 's ochtends 7 uur weer wakker wordt van de muziek.

Voor de rest was de hygiëne ook ver te zoeken :+

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-11 20:41

ja terpstra zijn ze daar veel strenger in , als je daar rotozooi buiten je tent hebt word het in je tent gegooid.. oke niet leuk maar je weet het en dan blijft het teminste schoon :)
en als je niet op de camping staat kom je er ook niet op

bij appelhof zijn wij dit jaar gewoon 3avonden heen gegaan.. we waren met mn ouders en hadden mensen op het strand ontmoet en die vroegen of we kwamen. nou niks aan de hand.. we kwamen er heel makkelijk op :) en ja 10uur hoort de muziek uit daar en dan komen ze langs maar zijn ze weer weg kan hij even goed weer aan ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:55

Appelhof was ivm de hygiëne ook bij red mijn vakantie.. En de eigenaar / beheerder was nou niet echt van plan om mee te werken..

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:56

It was my biggest mistake :')

Ik was 17, net klaar met de havo en we gingen met een groep van school met zn alle "gezellig" naar Camping Appelhof. Mijn God, wat was ik blij toen de week voorbij was.

Vond het verschrikkelijk. :o

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-11 20:57

Jans schreef:
Appelhof was ivm de hygiëne ook bij red mijn vakantie.. En de eigenaar / beheerder was nou niet echt van plan om mee te werken..

ja? ooh dat klinkt niet zo heel best haha.. nee nou het leek mij wel leuk hoor.. paar leuke dagen gehad iig daar! maar terpstra staat beter bekend qua hygiene en alles :)

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 20:07

wij gaan dit jaar weer naar Dennenoord ommen! erg gezellig!
maar je moet er wel van houden ! :P

nog meer die gaan? we gaan als het goed is van 22 juli t.m 1 augustus :D

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 21:29

hoe bedoel je je moet er wel van houden? want het lijkt ons daar ook best leuk :)

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:34

nouwja het is erg gezellig, maar hier boven stond ergens, dan zit je de hele dag tussen de bierblikken, dat is daar niet anders, maar ik vind het zeker een aanrader!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 20:48

Mijn vriendin zitten sterk te denken aan Terpstra op Terschelling. Als ik dit zo lees, is dit dus wel een goeie keus?

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-11 20:18

Marit schreef:
Mijn vriendin zitten sterk te denken aan Terpstra op Terschelling. Als ik dit zo lees, is dit dus wel een goeie keus?

jaa hoor van heel veel erg positieve verhalen! is daar ook heel gezellig op terschelling hoor!

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 21:52

nynke1995 schreef:
Jans schreef:

ja? ooh dat klinkt niet zo heel best haha.. nee nou het leek mij wel leuk hoor.. paar leuke dagen gehad iig daar! maar terpstra staat beter bekend qua hygiene en alles :)

Het zal vast al weer een tijd geleden zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 22:58

Renee schreef:
nynke1995 schreef:

Afgelopen zomer ;)

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 23:09

Jans schreef:
Renee schreef:

Afgelopen zomer ;)

O haha :') ik zat wel te zoeken tussen de afleveringen op gemist maar kon het niet vinden := zal wel aan mij liggen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 23:11

Ik moet ook zeggen dat de aflevering gemist ook niet heel duidelijk is.. maar het ging om jongerencamping Appelhof op terschelling :j

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 23:12

Texel is leuk! Ik zat in de koog afgelopen zomer. :)

saskia1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 23:26

Ik weet natuurlijk niet hoe het er nu is, maar de Appelhof was 19 jaar geleden al een drama (volgens vehalen is het niet echt veranderd). Tenzij je natuurlijk van die "feest/zuip"campings houdt of alleen gaat om te "scoren"....
(Overdag was het wel te doen omdat de ergste types dan in coma lagen. 's Avonds durfde ik niet alleen naar het toilet door al die bezopen kerels die het nodig vonden om je na te roepen, lastig te vallen en (in èèn geval) je zelfs de wc op te volgen..........)