Hoezo Nadir? Gaan jullie weer? Ik en vriend willen ook een rondreis USA + Hawaii doen
Mijn beste was op Kreta
_AB_
Geplaatst: 10-01-11 09:29
Tot nu toe is dat m'n vakantie naar polen! Een vakantie met school, in 10 dagen naar een moerasgebied en de oerbossen bij de wit-russische grens geweest. Was echt een geweldige vakantie!
moonsparkle
Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-11 09:59
Nadir schreef:
Tot nu toe is dat de rondreis door het Zuidwesten van de VS + 6 dagen Hawaii. Maar ik weet niet of dat na onze vakantie in 2011 nog steeds zo is.
Armaris, we gaan dit jaar inderdaad weer naar de VS, maar dan maken we een reis langs de oostkust!
moonsparkle, Hawaii is echt het paradijs! De natuur is ontzettend mooi, het is heerlijk weer en de mensen zijn ontzettend vriendelijk. Wij zijn alleen op Maui geweest, dus ik weet niet hoe het op de andere eilanden is, maar ik hoor daar ook alleen maar positieve verhalen over. Als je vragen hebt kun je die misschien stellen in het USA 2011 topic!
De mijne? Helemaal aan de andere kant van .... Europa. Espana! Ik heb in de lente van 2001 8 dagen in de natuur van Andalusië rondgetrokken te paard. Geweldig! Dat ga ik absoluut nog een keer herhalen met mijn lief. Verder heb ik de afgelopen 2 jaar ontzettend mogen genieten van de gastvrijheid van een bokster in Spanje en mogen kennismaken met een aantal droompaarden. En dan genieten van een heerlijk appartement. What do we need more?
Fietspomp
Geplaatst: 16-01-11 02:11
De rondreis over Corsica! Sowieso. Wat een prachtig eiland zeg. Daarnaast op een gedeelde eerste plaats mijn reizen door Noorwegen en buurlanden. Wauw! Prachtig, helaas qua klimaat niet mijn ding. We hebben er wel heeeeel mooi weer gehad, maar ook regelmatig non stop regen. Verder is het me veel te lang licht daar, hoe verder je naar het Noorden ging hoe erger het werd. Ik kan daar heel slecht tegen . Wat dat betreft was het klimaat van Corsica perfect. Lekker warm en toevallig onweerde het daar alleen in de nacht .
Verder ben ik ook nog steeds onder de indruk van een reis door Spanje, vanaf de Noord kust via de Picos de Europa (echt een hele indrukwekkende omgeving) / Baskenland met op het einde een strandvakantie aan de Costa Brava.
Ik vind het eigenlijk heel moeilijk kiezen.
Sence
Geplaatst: 16-01-11 02:12
Dat we met het hele gezin en nog wat vrienden en familie met zn allen naar Aruba gingen, waar mijn broer is gaan trouwen.
Tot nu toe was het Spanje, maar ik hoop dat dit jaar daar verandering in gaat brengen. Wij gaan dit jaar naar Cuba.
1Boefje
Geplaatst: 17-01-11 21:15
Mijn top 3: 1. Rondreis Japan 2. Rondreis Ijsland 3. Rondreis Midden Amerika (Costa Rica, Guatamala, Nicaraqua en Honduras) 2 foto's volgen zo (even van een back-up trekken)
Christiene
Geplaatst: 17-01-11 21:16
paardrijvakantie in frankrijk en wenen/boedapest/bratislava (ineen vakantie)
1Boefje
Geplaatst: 17-01-11 21:39
Niet de mooiste foto's maar wel te zien dat ik er geweest ben. New York vond ik de mooiste stedenreis. Hawaii ga ik over een paar jaar naartoe incl oostkust Amerika. Maar ik moet nog even sparen, mn dochter mag mee Kleine 6000 euro ben ik wel kwijt............eerst een andere badkamer!