Lekker dan, m'n vriendin en ik gaan met z'n tweeën Nouja als we gaan moeten we daar maar vrienden zoeken dan
Dat is toch leuk! wanneer ga je?
Aranel
Geplaatst: 13-01-11 17:50
15 tm 22 augustus
In dit hotel
Ik zal binnenkort ook eens kijken wat er behalve Nessebar nog in de omgeving te doen is. Iemand nog suggesties voor leuke dingen in de omgeving? Heb geen zin om 7 dagen alleen op het strand of aan het zwembad te liggen
Ik ben vorig jaar naar het aquapark in Sunny Beach geweest, die vonden wij mooier en is ook groter. Was ontzettend gaaf http://www.aquapark.bg/en/home
Aranel
Geplaatst: 13-01-11 19:08
Ga je met familie dit jaar Tamara?
Ik wil sowieso naar een van beide aquaparken
Aranel
Geplaatst: 13-01-11 19:27
En nog iets..
Is er in de buurt van Sunny beach een natuurpark oid waar je met een bus of jeep(safari) heenkan ofzo? Ik dacht zoiets gelezen te hebben maar kan het niet meer vinden..
Ik heb nog niet echt veel informatie opgezocht van wat er allemaal in de buurt zat. de rest van de meiden hebben het allemaal uitgevogeld en ik pas me wel aan
_Tamara
Geplaatst: 13-01-11 19:52
Ja ik ga met familie
Wij wilden vorig jaar ook een auto huren om naar Golden Sands te gaan (je moet daar hele mooie stranden hebben), maar toen was de auto kapot. Er wordt wel geadviseerd om niet met de auto weg te gaan, want als je van de hoofdweg afwijkt kun je de borden niet meer lezen. Dus uiteindelijk wel goed dat dat ding kapot was
Nessebar is wel heel leuk! Je kan dan ook met een treintje terug naar Sunny Beach, maar je wordt voor Sunny Beach eruit geknikkerd en toen hebben we nog een uur moeten lopen.