Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ariebombarie schreef:telefoonabo kan je naar beneden schroeven of tijdelijk stop zetten als je een uitschrijving van je gemeente kan overhandigen aan je provider.
ik heb me overigens niet extra bijverzekerd ofzo. ben nog steeds in NL verzekerd, plus hier ook maar dat is gratis (en heel fijn aangezien mijn rug af en toe ook niet wil meewerken)
Serendipity1 schreef:Waar wil je naartoe?
Wanneer?
Watvoor werk zou je het liefst willen doen?
Wat laat je allemaal in Nederland achter wat zorg vereist? (huis, familie, dieren)
Hoe lang?
Alleen of met iemand samen?
Als je dat weet kan je wat gerichter gaan zoekenOp internet kan je namelijk in eigenlijk heel veel landen en plaatsen best makkelijk een baantje vinden, en ook onderdak is niet zo moeilijk als het lijkt. Dit zijn dingen waarop je je hier in NL al kunt orienteren, maar Arie's manier is natuurlijk ook leuk: Kiek'n wat 't wordt. Net waar je zelf de voorkeur aan geeft natuurlijk.
Ik hoop dat je wat meer informatie kan geven over je wensen, wss kan ik je dan wel een paar tips geven! (heb zelf ook 6 maanden in 2 verschillende landen (Oostenrijk en Curacao) gewoond en ben euh, nogal gemotiveerd nog een keer (of tig) te gaan vandaar dat ik zelf al het eea opgezocht heb!)
xDramaQueen schreef:[naam] schreef:Waar wil je naartoe?
Wanneer?
Watvoor werk zou je het liefst willen doen?
Wat laat je allemaal in Nederland achter wat zorg vereist? (huis, familie, dieren)
Hoe lang?
Alleen of met iemand samen?
Als je dat weet kan je wat gerichter gaan zoekenOp internet kan je namelijk in eigenlijk heel veel landen en plaatsen best makkelijk een baantje vinden, en ook onderdak is niet zo moeilijk als het lijkt. Dit zijn dingen waarop je je hier in NL al kunt orienteren, maar Arie's manier is natuurlijk ook leuk: Kiek'n wat 't wordt. Net waar je zelf de voorkeur aan geeft natuurlijk.
Ik hoop dat je wat meer informatie kan geven over je wensen, wss kan ik je dan wel een paar tips geven! (heb zelf ook 6 maanden in 2 verschillende landen (Oostenrijk en Curacao) gewoond en ben euh, nogal gemotiveerd nog een keer (of tig) te gaan vandaar dat ik zelf al het eea opgezocht heb!)
ik zou amerika wel erg tof vinden, miami vooral
wanneer? 2011 het liefst
Ik laat mn huis achter, familie en huisdieren, maar ik woon samen met mijn broer die pakt dat dus op.
ik wil 3 maanden weg, helemaal alleen.
ik wil alleen geen vrijwilligers werk doen, ik wil zeg maar werken voor eten en woning en misschien eventueel een zakcentje, maar dat is vrij moeilijk volgens mij want voor 3 maanden krijg je geen werkvergunning?
Njen schreef:flappie28 schreef:Mijn zusje zit momenteel in Costa Rica. Zij heeft ook bij een gastgezin gezeten. Zij is via het andere reizen daar naar toe gegaan, misschien zit er ook wat voor jou bij wat je leuk lijkt.
http://www.hetanderereizen.nl/
Wat bieden hun gave reizen aan zeg! Heeft je zusje goede ervaringen met de organisatie? Ik vind het er echt heel leuk uit zien.