Wat is er te doen in Oss?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vraagje_

Re: Wat is er te doen in Oss?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-10 13:07

Hmm, tot nu toe gaan we eerst de stad in Oss maar verkennen. Dus gewoon bus pakken naar station centraal? Zijn er nog leuke winkeltjes waar ik in moet zijn geweest?

Kinderboederij staat ook op het lijstje, netzoals het avonturenland in DB.
Verder is er markt elke dinsdag en zaterdag lag ik. Dus ook daar maar een keertje kijken, altijd leuk :)

zwembad in DB was erg groot, geloof ik? Dacht dat het hier ook vernoemd werd?

Is DB makkelijker met de Bus of trein?

daantje5979

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 13:09

Den Bosch is makkelijker met de trein. Je kunt dan in DB desnoods ook weer een bus pakken.
Echt spectaculaire winkels hebben we niet in Oss, maar de V&D is altijd leuk en wij gaan altijd bij het Franse Bakkertje koffie drinken :D
Er is inderdaad markt op dinsdag en zaterdag, maar die is niet al te groot hoor ;) Succes en veel plezier :D

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 13:11

Met de trein ben je er in 20 minuutjes en om het kwartier gaat een trein die kant op. Dan moet je wel weer vanuit CS Den Bosch naar het Sportiom met de bus.

Anders kun je altijd http://www.9292ov.nl gebruiken, die geeft altijd verschillende manieren om van A naar B te komen. ;)

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 13:12

Ik kom niet vaak in Oss, alleen maar voor als ik met de trein ga reizen :) Wel werkt mijn moeder in Oss, ben ook een keer wezen eten in Oss, bij De Wereld! Daar kon je ook lekker eten :) Weet wel dat er een zwembad in Oss is, maar verder geen idee. Verder is van Tilburg hier in Nistelrode een hele grote, leuke winkel :)

daantje5979

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 13:12

Als je de stoptrein pakt naar Den Bosch en je stapt in Oost uit is het toch ook te lopen naar Sportiom? Dat hebben wij tenminste wel eens ooit gedaan... maar lang geleden...

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 13:13

Sportiom zit bij station Den Bosch Oost, dus erg om om eerst naar centraal te gaan.

Er gaat vast een bus bij jou in de buurt rechtstreeks naar het centrum. Vanaf het station is het nog een stukje lopen.
Zwembad ligt ook bij het centrum in de buurt.

Google gewoon eens wat op adressen en bekijk de lijndiensten, dat lijkt mij het gemakkelijkst.
Vanaf de ruwaard zit veel van bovengenoemde op loop- of fietsafstand (binnen 10 minuten)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 14:04

Als je bus pakt naar centraal station kun je naar de stad lopen :j
En voor sportiom zou ik idd naar Den Bosch Osst gaan en daar uitstappen vanuit daar is het maar een stukje lopen. Met kids is dat wel erg leuk!! Schaatsen en zwemmen enzo.
Als je van hebbendingetjes en sieraden enzo houd moet je echt ff bij de Mikaza naar binnen :))

En om met de hond te wandelen wordt idd wat lastiger... je hebt Naaldhof idd maar dat is niet te lopen. Verder heb je nog Herpenduin maar dat is helemaal een eind weg voor als je geen auto hebt.

wenneke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 16:25

in nistelrode is een overdekte speeltuin hullie s is leuk voor kinderen

de kinderboederij

de stad op dinsdag markt

wenneke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 16:26

geffense plas kan je lopen met de hond

in de ruwaard zit ook een klein bos

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 19:57