Ben er 2 jaar geleden geweest met kerst en ik heb nog steeds heimwee. Mexico is een land dat m'n hart gestolen heeft.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maaaike schreef:Ben net in Gambia geweest, was er tussen de 30 en 40 graden.. En dan was het regenseizoen net voorbij, dus echte lekkere weer moet nog beginnen. Zes uurtjes vliegen, prima te doen!
Renee87 schreef:Kaapverdie! Ga er in december met een vriendinnetje heen (voor het eerst), het is daar dan ong 27 graden. Zonder tussenstop is het 6 a 7 uur vliegen. Wij hebben een tussenstop dus doen er 8,5 uur over. En er is maar 2 uur tijdsverschil dus geen jetlag! Wel zo lekker als je net zoals wij maar een weekje oid hebt...
Electra63 schreef:Maaaike schreef:Ben net in Gambia geweest, was er tussen de 30 en 40 graden.. En dan was het regenseizoen net voorbij, dus echte lekkere weer moet nog beginnen. Zes uurtjes vliegen, prima te doen!
Wij zijn wel eens geweest in Februari, heerlijk weer, 30 graden en een beetje wind.
Voordeel vind ik van Gambia, als je maar een korte vakantie hebt, dat er geen tijdsverschil is, dus geen last van jetlag.
. Hebben jullie 's avonds in het hotel gegeten?
. Ik ben er nu 2x geweest, 1x in de zomer en 1x in de winter en allebei de keren was het weer absoluut niet wat we er van verwacht hadden! Ja als de zon schijnt is het prima, alleen we hadden niet veel zon beide keren
. In de winter was het bij ons niet echt lekker vertoeven op het strand. Je kon alleen op het strand liggen tijdens de echt warme uurtjes en dan vooral uit de wind. Wij hebben het wel echt koud gehad af en toe door de wind
.
. Ik zou toch voor een wat meer zonzekere bestemming kiezen! Twee keer een flinke tegenvaller is voor mij niet zonzeker meer
(Pipa)! 8/9 uurtjes vliegen, maar meer dan de moeite waard. Beste periode begint vanaf eind november, gegarandeerd goed weer (wij hadden telkens 30+). Reis is wel wat prijzig, maar verblijf absoluut niet! Voor meer info pb-tje, heb laatst ook al ander mooi stukje voor iemand getypt met informatie. Zonnetje81 schreef:Dus Kololi is meer toeristisch?
@Eelectra: lag jullie hotel wat centraal?