Lieve Bokkers, Bedankt voor al jullie reacties, de bon heb ik inmiddels weggegeven. Aan een mevrouw die er heerlijk samen met haar dochter van gaat genieten. Begin november wordt zij opnieuw geopereerd, dus laten we met z'n alle duimen dat ze daarvoor nog een prachtige dag meemaken. Ik zal verder niet uitweiken over namen. Mocht zei die de bon heeft gekregen hier een berichtje plaatsen is ze daar vrij mee, maar doet ze dat niet is dat ook prima. Niet iedereen is zo openbaar met problemen. Ik heb deze bon niet aan haar gegeven omdat ik haar zo zielig vond, maar omdat ze een mooie dag verdient, en ik me erbij goed voel. Bedankt voor jullie medewerking allemaal, en voor het voordragen van bokkers die dit nodig hebben. Ik hoop dat dit een voorbeeld is voor vele van jullie, dat jullie als jullie iets hebben dit niet zomaar klakkeloos weggooien of wegdoen, je kunt hiermee vaak iemand erg blij mee maken. En ik en vriendlief voelen ons nu beter dan dat we ons waarschijnlijk hadden gevoeld nadat we zelf waren gegaan. Het voelt heerlijk om iemand een beetje geluk te geven!
Laatst bijgewerkt door x__Danielle op 06-10-10 13:12, in het totaal 1 keer bewerkt