Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Warbling schreef:Lazarus!in leiden.
Saskiaatje schreef:En wie hier wil dan een keer met mij op zaterdagavond gaan stappen?
tante_trien schreef:Warbling schreef:Lazarus!in leiden.
Haha, de lazarusNiet ts haar smaak gok ik zo.
Maar wel erg gezellig altijd!
![]()
Je hebt in Leiden echt heel erg veel, het is maar net waar je smaak ligt.
In casa -> vrij grote discotheek, maar (imo) wel veel drugsgebruik.
De hut -> De meeste vinden dat een kroeg waar veel sletjes rond lopen, maar ik vind het daar geweldig.![]()
De Harmonie -> Gezellig, maar wel een beetje een 'kakker'kroeg.
De ub & malle babbe -> Ik voelde me daar iig niet veilig.![]()
![]()
Lazarus -> Rock & metal, wel een gezellige sfeer meestal!
Ennn, vergeet de 3 oktoberfeesten niet. Daar móet je bij zijn!!![]()
![]()
Leiden is op vrijdag niet leuk, als wij op vrijdag uitwillen gaan we meestal naar noordwijk, daar lopen we elke kroeg in tot het ons bevalt. Daar kan ik je weinig over vertellen.
Den haag ook niet, maar scheveningen -> crazy piano's.Saskiaatje schreef:En wie hier wil dan een keer met mij op zaterdagavond gaan stappen?
Ik, ik, ik!!!
Kelly1992 schreef:2 oktober is geniaal ik ga zeker feesten!! 4 oktober moet ik helaas werken dus dan niet feesten
klopt het dat er dit jaar niks is op 3 oktober ivm dat het op zondag is dus dat het feest inplaats 3 oktober 4 oktober is?
tante_trien schreef:Kelly1992 schreef:2 oktober is geniaal ik ga zeker feesten!! 4 oktober moet ik helaas werken dus dan niet feesten
klopt het dat er dit jaar niks is op 3 oktober ivm dat het op zondag is dus dat het feest inplaats 3 oktober 4 oktober is?
Dat was in 2003/2004 wel zo, dus ik ga er vanuit dit keer ook, maar weet het niet precies!
samloes schreef:he lees ik dat er hier ook Champ (noordwijk)- gangers zijn? Leuk!
Ik kom er nog steeds! Alleen niet op zaterdag, dan vind ik het erg jong. Ik ben al een oude muts! (31)