Ik vind Utrecht juist helemaal weer niks aan . Deventer was wel schattig maar niet echt indrukwekkend, en Maastricht is wel mooi, maar ik weet niet meer hoe het was om te shoppen is te lang geleden dat ik daar was
Kimberley_
Geplaatst: 18-09-10 00:24
staat niet in je lijstje.. is geen stad... maar wel groot en gezellig EMMEN
Tilburg staat er niet tussen! Vind ik ook een leuke stad naast Maastricht en Eindhoven Amsterdam en Utrecht zijn niet echt mijn steden..
Alvast veel shop plezier!
_Karlijn
Geplaatst: 20-09-10 17:43
Ik vind Apeldoorn juist echt helemaal niks om te shoppen Misschien omdat ik er te vaak kom, maar het is niks bijzonders.. Vind Rotterdam wel erg leuk, ben er al een paar keer geweest. Maar ik vind steden al snel leuk om te shoppen omdat ze altijd leukere winkels hebben dan hier in Apeldoorn, hier is alleen het standaard (H&M, V&D, C&A, HEMA, Vero Moda, Only, dat niveau).
Den Haag vind ik altijd erg leuk! Vooral omdat je na het shoppen dan nog effe door kunt gaan naar Scheveningen om even uit te waaien. Als ik daar ben waan ik me even op vakantie, heerlijk! Maar misschien is dat ook wel alleen omdat ik uit een klein plaatsje in het oosten kom
Maastricht kun je leuk shoppen, maar dan moet je ook wel van de wat sjiekere zaken houden vind ik zelf altijd. Ze hebben er ook gewoon H&M en New Yorker hoor, maar ook de wat sjiekere zaken. Zelf vind ik Den Haag heel leuk om te shoppen