Vond het heel intressant om te zien hoe prachtig het is daar en dat het ook een andere kant heeft dan pracht en praal.
Steentje
Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-11 12:57
Wat is duurder;
De Seychellen of de Malediven?
Mareng
Geplaatst: 14-01-11 13:13
Steentje schreef:
Wat is duurder;
De Seychellen of de Malediven?
Ik zou zeggen, haal een reisgids bij Arke en vergelijk de prijzen eens! Of surf op internet. Er zijn altijd aanbiedingen, last minutes of reisveilingen op internet.
Miss_m
Geplaatst: 14-01-11 23:38
Wat veel mensen niet weten is dat de Malediven beschikken ook over veel cultuur. Omdat ik zo ontzettend veel contact heb gehad en nog steeds heb met de mensen daar weet ik dat het land zo ontzettend veel kanten heeft. Een prachtige vakantiebestemming, geweldig om te duiken ( 3x per dag bij ons) en zelfs met snorkelen al zoveel moois te zien, maar ook een geweldige vismarkt ( wel ff je neus dicht houden ) een fruitmarkt vol met de raarste vruchten, geweldig mooie moskeeën, de heerlijke drukte op straat, de haven kortom alles. En hoewel ik helaas weinig tijd had maar er is ontzettend veel cultuur, zoals oude gebouwen. Helaas de andere kant ook gezien, de probleemkant , om een inwoner te quoten, voor jullie een paradijs voor ons een hel om te wonen. Maar de mensen maken er het beste van.
Ik blijf erbij dat het een geweldig land is. Trouwens probeer te vliegen via Dubai, scheelt je behoorlijk in reistijd en is zeer comfortabel, vooral als je met Emirates vliegt.