Zidore schreef:oh ik zie weer handige tips!!! thnx! (gaat direct ondergoed + bikini in handbagage doen en spullen over koffers verdelen!)
is wel vervelend als ze je beide koffers wegmaken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Themba schreef:kotszakje!!! (in mijn geval dan)
Zidore schreef:http://www.premiumgids.nl/uploads/image ... et%202.jpg hier staat een naaisetje bij
lijkt me ook niet dat je met een naald terroristische aanslagen kan voeren..
Zidore schreef:neusspray? dat gebruik ik nooit. waarvoor heb je dat in een vliegtuig nodig?? is dat voor tegen de druk?
Zidore schreef:maakt niet uit, ik heb alles in een toilettasje zitten en neem het mee op elke vlucht. juist op korte vluchten lukt me een dutje doen vaak wel![]()
vestje is inderdaad wel handig! die gaat alvast in de tas
Zidore schreef:neusspray? dat gebruik ik nooit. waarvoor heb je dat in een vliegtuig nodig?? is dat voor tegen de druk?
ik zag net nog dit in de nieuwe action-folderdat lijkt me ook wel wat!
lillytjuh schreef:Nou ik heb net mijn inpaklijst gemaakt! Van zondag op maandag vliegen wij naar portugal. Ik hoop dat ik niets vergeten ben. Het stomme is dat ik eerst hier mijn koffer in ga pakken en vervolgens naar vriendlief ga om er weer de helft uit te halen en in zijn koffer te doen. Hahaha gelukkig voor de laatste keer, straks wonen we samen!
Ik ben vandaag alleen verkouden wakker geworden dus moet zo nog ff het dorp hier in om iets te halen om me op de been te houden hahaha Ik ga niet ziek worden dat zweer ik!!!!
Zidore schreef:ik ben er weer! het was top. had het hele lijstje mee genomen
en zat goed geinstalleerd met alle spulletjes. op de terugweg niet veel gebruikt. vlogens 's avonds dus de oordopjes, ooglap en dekentje waren toen wel in gebruik. had ook lollies mee, ook lekker om in het vliegtuig van te snoepen