Heb er wel zin in.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Of nouja... goede schoenen vantevoren al huren xD

Alleen vorig jaar niet xD
Gewoon huren voor die periode. Maar ik wil wel zeker weten goed passende ski-schoenen hebben. Niet dat we dat nog moeten gaan regelen als we daar zijn, want als je dan niets vindt dat past, heb je een probleem!
Terwijl anderen het zo onder de knie hebben, zoals mijn zusje. Ervaring met skiën helpt toch ook wel hoor.

WillemYntJee schreef:M'n broertje heeft vorig jaar ook z'n eigen schoenen gekregen van mn moeder, is toch wel prettiger dan huurschoenen. Maarre die maken ze niet op maat hoor voor zover k weet (tenzij je hele aparte voeten hebt natuurlijk). Je moet gewoon veel schoenen passen totdat je wat fijns hebt en eerlijk gezegd zou ik die niet in nederland kopen! In de wintersportgebieden hebben ze dr veel meer verstand van.
Maar t lijkt met niet echt nodig om schoenen te kopen als je pas voor t 2e jaar gaat
Maar dat is dus niet t geval bij haar.

Whaha ja echt he.

Maar nu voor het 'eggie' ga ik lekker in een klasje!

Pytje schreef:Ik las dat enkele van jullie in Flachau zijn geweest. Wij zitten erover te denken om daar heen te gaan. Maar hoe is het daar qua gebied en après ski?
. Het gebied zelf is echt een familiegebied, veel rode en blauwe pistes en tussendoor wat bospaadjes voor de liefhebbers. Daarnaast kun je ook afdalen in Wagrain en Moadörfl zonder een bus te nemen. Neem je wel een bus dan zit je aan de andere kant van Wagrain en kun je skiënd naar St. Johann en Alpendorf en zelfs Zauchensee is goed te bereiken per bus. Bovendien is je skipas in de halve provincie geldig en zo kun je dus als je wat meer uitdaging wil gemakkelijk terecht!
Elke dag is er overal wel een feestje de Dampfkessel moet je een keer hebben gezien, maar wat je absoluut niet mag overslaan is de Hofstadl, altijd veel Nederlanders en altijd één groot feest
Verder zijn er in het dorp nog een paar barretjes&pubs en een grotere uitgaansgelegenheid de Fire&Ice. Bovendien zijn er op de berg ook meerdere gezellige tentjes en schirmbarretjes waar je je tot in de avonduren prima kunt vermaken, dus ik zou zeggen doen!
Denk dat we het dan daarheen gaan.