Last minute naar de zon!! Maar waarheen....???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 12:49

Annn schreef:
Mallorca :D
da's toch best prijzig om te komen???

Annn

Re: Last minute naar de zon!! Maar waarheen....???

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 12:50

Ik heb met vriendinnen een Last minute gedaan deze zomer, 8 daagjes €329,- voor de vlucht en het appartement :D
Is best te doen toch? :)

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 12:51

ja zeker! die prijs lijkt me prima (waar heb je die geboekt ;-)) linkje?? ;-)

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 13:05

Zidore, je hoeft toch niet perse voor een All inclusive te gaan in Turkije? Boek gewoon logies-ontbijt en ga lekker locaal lunchen en dineren, dat is veel leuker!

Vorig jaar waren wij in Cascais, Portugal. Vanuit daar hebben we behoorlijk wat tripjes met de auto gemaakt. Binnen een uur ben je in Lissabon. Het is aan de kust, dus je kunt lekker naar het strand, en er zijn voldoende winkels en eet gelegenheden. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 13:18

In portugal hebben we heel veel plekken gehad met pitoreske mooie dorpjes met schitterende idilische strandjes :D
Zou eens op de kaart moeten kijken waar allemaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 13:19

Oh en couchsurfen is leuk als je van de locals de omgeving wilt zien :D

ponygekje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 13:25

Annn schreef:
Ik heb met vriendinnen een Last minute gedaan deze zomer, 8 daagjes €329,- voor de vlucht en het appartement :D
Is best te doen toch? :)

Maar dat was dan geen 4 of 5 sterren app ofwel? de meeste lastminute aanbiedingen zijn voor app van 2 of 3 sterren en dan logies of logies en ontbijt.. Als je echt opzoek bent naar een all in hotel met minstens 4 sterren, ben je toch een stuk duurder uit.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 13:28

Valt mee op Mallorca hoor! Wij hebben toen via Sunweb geboekt en waren (voor all inclusive, is wel aan te raden!) voor een 3 sterren hotel iets meer dan 450 euro kwijt per persoon. En dat was incl. vlucht en autohuur voor 8 dagen.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 13:29

Oktober, waar is het dan qua temp nog goed te doen? Lees rond de 25 graden.

ponygekje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 13:30

Mayflower_ schreef:
Valt mee op Mallorca hoor! Wij hebben toen via Sunweb geboekt en waren (voor all inclusive, is wel aan te raden!) voor een 3 sterren hotel iets meer dan 450 euro kwijt per persoon. En dat was incl. vlucht en autohuur voor 8 dagen.

Klopt mallorca is niet zo prijzig dat valt best mee!
Wij hebben via Arke Fly geboekt :

- 2 personen
- 11 dagen
- All Inclusive
- 3 sterren hotel
Alles samen met de vlucht erbij 585 euro p.p valt mee toch?

corinagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 13:33

Wanneer is de beste tijd om te kijken naar een last minute, als je vanaf 23 aug. vakantie hebt? Zijn de last minutes er nu al of moet je dan toch vaak wachten op de week voor de vakantie?

ponygekje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 13:36

corinagirl schreef:
Wanneer is de beste tijd om te kijken naar een last minute, als je vanaf 23 aug. vakantie hebt? Zijn de last minutes er nu al of moet je dan toch vaak wachten op de week voor de vakantie?

Last minutes zijn er nu volop. Alleen je hebt natuurlijk niet meer alle keus in hotels, veel is al weg. Maar er zijn nog genoeg leuke aanbiedingen te krijgen. Vooral veel 8 daagse vliegreizen.
Waar ben je precies naar opzoek?

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 13:40

Wij zijn toen ook eind oktober gegaan en daar was het toen nog 28 graden op Mallorca. In Turkije was het toen nog 30 graden.

corinagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 13:45

ponygekje21 schreef:
corinagirl schreef:

Last minutes zijn er nu volop. Alleen je hebt natuurlijk niet meer alle keus in hotels, veel is al weg. Maar er zijn nog genoeg leuke aanbiedingen te krijgen. Vooral veel 8 daagse vliegreizen.
Waar ben je precies naar opzoek?

We willen het liefste ook ongeveer 8 dagen weg. Of 11 :) .
We weten nog niet precies waar we heen willen. Het moet in ieder geval mooi weer zijn (rond de 30 graden ongeveer) en er moet nog wel wat te doen zijn (activiteiten in omgeving). Vorig jaar waren we begin mei in Kos geweest, maar dat was veel te vroeg :o . Ik zit zelf nog aan Spanje te denken of de Canarische eilanden.. Mijn vriend is al 2x in Turkije geweest en wil nu liever ergens anders heen.

Is het slimmer of een last minute te boeken via internet of via een reisbureau??

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 13:51

Zidore schreef:
ja zeker! die prijs lijkt me prima (waar heb je die geboekt ;-)) linkje?? ;-)

Wij zijn met Beachmasters geweest. Dan zit je dus wel echt in t partygedeelte..
Maar ik hoor dat er verder ook zat goedkope reizen zijn te vinden, dus waarschijnlijk kwestie van goed zoeken :)

ponygekje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 13:57

corinagirl: Spanje heb je nog rond de 30 graden rond eind aug. Wij zijn 3 jaar terug naar Malgrat de Mar geweest in spanje, echt een aanrader! en dit jaar gaaan we naar Mallorca, ben er nog nooit geweest maar hoor er alleen maar goede verhalen over, Moet er heel erg mooi zijn, niet te duur, lekker weer en veel te beleven!

Of je via een reisbureau of inet moet boeken heb ik geen idee van, Wij hebben altijd via inet geboekt en zelf het goedkoopste gezocht. Een reisbureau laat natuurlijk hun reizen aan jou zien wat vaak niet altijd de goedkoopste zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 14:01

VIA SUNWEB MAllorca ->el arenal -> hotel Tierramar ... Heerlijk goedkoop

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 14:21

ponygekje21 schreef:
corinagirl: Spanje heb je nog rond de 30 graden rond eind aug. Wij zijn 3 jaar terug naar Malgrat de Mar geweest in spanje, echt een aanrader! en dit jaar gaaan we naar Mallorca, ben er nog nooit geweest maar hoor er alleen maar goede verhalen over, Moet er heel erg mooi zijn, niet te duur, lekker weer en veel te beleven!

Of je via een reisbureau of inet moet boeken heb ik geen idee van, Wij hebben altijd via inet geboekt en zelf het goedkoopste gezocht. Een reisbureau laat natuurlijk hun reizen aan jou zien wat vaak niet altijd de goedkoopste zijn.

3 jaar geleden ben ik ook in Malgrat de Mar geweest. Ook eind aug. Welk hotel zat jij? Vond het qua temp. een beetje tegen vallen moet ik eerlijk zeggen..

ponygekje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 14:24

Rienn; Wij zijn toen half Juli geweest, we hadden perfect weer geloof tussen de 30-34 graden, is het een maandje later misschien net wat slechter geworden. Wij zaten in Hotel Indalo Park Echt een aanrader, super hotel, super eten en mooie schone kamers. Welk hotel zaten jullie?

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 14:34

ponygekje21 schreef:
Rienn; Wij zijn toen half Juli geweest, we hadden perfect weer geloof tussen de 30-34 graden, is het een maandje later misschien net wat slechter geworden. Wij zaten in Hotel Indalo Park Echt een aanrader, super hotel, super eten en mooie schone kamers. Welk hotel zaten jullie?

Oh vandaar. Dan is het weer zeer zeker goed te doen. Niet dat wij het slecht hebben gehad hoor, maar had warmer verwacht. Dat hotel ken ik wel, ik ben net iets te vaak in Malgrat de Mar geweest. Wij zaten in Hotel Luna park. Ook een prima hotel.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 14:47

jeetje, ben ik even een uurtje lunchen
zitten we alweer op een nieuwe pagina!

ik ga eens op sunweb kijken

beachmasters is niet de rustvakantie die manlief in gedachte heeft helaas..

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 14:51

Beachmasters en gogo gaan maar tot 25 jaar geloof ik. :') En als ik me niet vergis zijn Sunweb en Gogo 1.

Ik ga altijd met Sunweb, en dat is me tot nu toe altijd goed bevallen.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 15:00

ik ga nu op sunweb kijken!! we willen vandaag nog boeken!!!!

inge1968

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 15:07

Zidore schreef:
thnx voor jullie tips en adviezen tot zover! ben er nog niet uit maar zet me wel weer op andere gedachtenkoersen

eigenlijk willen we gewoon zon en weekje bakken dus moeten maar aan turkeije geloven. zijn er nog nooit geweest en hebben wel al flink gereisd en veel zelf geregeld. dus denk dat we het moeilijk vinden om ons over te geven aan een allinclusive gebeuren en wat beoordelingen op internet.

couchsurfing is me iets te avontuurlijk voor een weekje bakken ;-)

portugal lijkt ons gaaf, maar heel veel in de auto zitten ook weer niet. heb je daar ook niet ergens een playa waar je makkelijk kan komen en dan wat rondtoeren als je het bakken beu bent??

ik ga de namen van de hotels die jullie genoemd hebben nog even google-n

hou er rekening mee dat je wel je inentingen moet halen voor turkije.
ik en mijn gezin zijn zelf 2x naar grand uysal geweest
even op www.zoovers.nl kijken
zou je nu naar toe kunnen via www.corendon.nl voor 2 personen 9 dagen voor nog geen 1000 euro

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 15:09

Inentingen voor Turkije hoeft helemaal niet meer.