Annn schreef:da's toch best prijzig om te komen???Mallorca
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annn schreef:Ik heb met vriendinnen een Last minute gedaan deze zomer, 8 daagjes €329,- voor de vlucht en het appartement
Is best te doen toch?
Mayflower_ schreef:Valt mee op Mallorca hoor! Wij hebben toen via Sunweb geboekt en waren (voor all inclusive, is wel aan te raden!) voor een 3 sterren hotel iets meer dan 450 euro kwijt per persoon. En dat was incl. vlucht en autohuur voor 8 dagen.
corinagirl schreef:Wanneer is de beste tijd om te kijken naar een last minute, als je vanaf 23 aug. vakantie hebt? Zijn de last minutes er nu al of moet je dan toch vaak wachten op de week voor de vakantie?
ponygekje21 schreef:corinagirl schreef:Wanneer is de beste tijd om te kijken naar een last minute, als je vanaf 23 aug. vakantie hebt? Zijn de last minutes er nu al of moet je dan toch vaak wachten op de week voor de vakantie?
Last minutes zijn er nu volop. Alleen je hebt natuurlijk niet meer alle keus in hotels, veel is al weg. Maar er zijn nog genoeg leuke aanbiedingen te krijgen. Vooral veel 8 daagse vliegreizen.
Waar ben je precies naar opzoek?
ponygekje21 schreef:corinagirl: Spanje heb je nog rond de 30 graden rond eind aug. Wij zijn 3 jaar terug naar Malgrat de Mar geweest in spanje, echt een aanrader! en dit jaar gaaan we naar Mallorca, ben er nog nooit geweest maar hoor er alleen maar goede verhalen over, Moet er heel erg mooi zijn, niet te duur, lekker weer en veel te beleven!
Of je via een reisbureau of inet moet boeken heb ik geen idee van, Wij hebben altijd via inet geboekt en zelf het goedkoopste gezocht. Een reisbureau laat natuurlijk hun reizen aan jou zien wat vaak niet altijd de goedkoopste zijn.
ponygekje21 schreef:Rienn; Wij zijn toen half Juli geweest, we hadden perfect weer geloof tussen de 30-34 graden, is het een maandje later misschien net wat slechter geworden. Wij zaten in Hotel Indalo Park Echt een aanrader, super hotel, super eten en mooie schone kamers. Welk hotel zaten jullie?
Zidore schreef:thnx voor jullie tips en adviezen tot zover! ben er nog niet uit maar zet me wel weer op andere gedachtenkoersen
eigenlijk willen we gewoon zon en weekje bakken dus moeten maar aan turkeije geloven. zijn er nog nooit geweest en hebben wel al flink gereisd en veel zelf geregeld. dus denk dat we het moeilijk vinden om ons over te geven aan een allinclusive gebeuren en wat beoordelingen op internet.
couchsurfing is me iets te avontuurlijk voor een weekje bakken
portugal lijkt ons gaaf, maar heel veel in de auto zitten ook weer niet. heb je daar ook niet ergens een playa waar je makkelijk kan komen en dan wat rondtoeren als je het bakken beu bent??
ik ga de namen van de hotels die jullie genoemd hebben nog even google-n