Mijn vriend en ik vertrekken volgende week vrijdag voor 10 daagjes naar hongarije. Ik ben nogal een planfreak dus heb al helemaal uitgezocht wat leuk is om te doen in de buurt waar we zitten .
We zijn zelf helemaal sauna fan en in Hongarije zijn vele thermale baden en sauna faciliteiten voor een zeer schappelijke prijs dus die zullen we zeker gaan benutten
Verder gaan we nog een dagje met de paardjes de bergen in (mijn lief kan niet paardrijden maar gaat wel elk jaar op vakantie met me mee ergens paardrijden ).
tenslotte hebben we nog een dagje Pecs op de planning staan waar we een wijnproeverij gaan doen en de grote vlooienmakt gaan bezoeken.
Tussendoor ook een beetje uitrusten, zwemmen, lezen, slapen en lekker eten
Wij gaan maandag naar Ibiza voor 8 daagjes Helemaal zin in Zitten all-in in een super mooi hotel (tenminste op de foto's dan hihi )
LittleRose
Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-10 11:33
@ splinter: Gaaf, zou daar ook graag een keertje naartoe gaan.
@ Snoebelke8: Leuk dat je alles al geplant heb, en dat je vriend mee gaat paardrijden, dat zie ik die van mij toch echt nog niet doen (heeft er ooit een x 10 min. opgezeten en daar ist bij gebleven).
@Annemiekbram: Oeh het party eiland
Heel veel plezier allemaal!
Spritz
Geplaatst: 30-07-10 11:35
Nou anders ik wel! Volgende week zaterdag ga ik met het vliegtuig, samen met mijn vriendin, broer&zijn vriendin, naar Italie. Mijn ouders&broertjes zijn daar dan al, die gaan vrijdag weg met de auto. Dan worden we opgehaalt en dan zitten we ergens bij het Gardameer! Ik hoop dat het weer lekker is en dat er leuke mensen zijn
Thooooo ik kijk er ook al naar uit hoor! Manmanman, ik streep elke dag op mijn kalender een dag weg! Nog 4 werkweekjes en ik vertrek een weekje richting Turkije, Torba 5* hotel all inclusive. 1 groot feest! Even alles vergeten en voooooolledig genieten van een week samen met mijn lieve schat en mijn beste vriendin en haar vriend. Kijk er al zo naar uit!
Ik leef met jullie mee... Ik heb ook altijd ontzettend veel zin in mijn vakanties, begin meteen na het boeken al met aftellen. Vorig jaar ben ik naar Mexico geweest en bij iets van 261 dagen al begonnen met aftellen.
Dit jaar zit het er voor mij helaas alweer op, ben in juni 2 weken naar Cuba geweest en heb echt een heerlijke vakantie gehad.. Nu heb ik, ondanks dat ik al bijna 6 weken terug thuis ben, vreselijke heimwee en ik hoop dat ik snel mag gaan aftellen voor de volgende vakantie...
paddington
Geplaatst: 30-07-10 12:53
Ik ben ook al aan het aftellen.. ik moet tot half 4 werken en dan 4 weken vakantie
Eerste 2 weken dagjes weg met me zoon want vriendlief moet nog werken.. Daarna een week naar Londen met zijn 3en en daarna zien we nog wel
Maar we hebben er zin in!
Silence
Geplaatst: 30-07-10 12:54
ik heb er ook zo'n zin in Over 2 weken is het zo ver.
Ik ga dan eerst een week alleen op vakantie met Silence. Naar de Veluwe. En dan nog een weekje erachteraan dat mijn ouders en de honden ook komen.
Morgen al omdat ik 2 jaar geleden 18 ben geworden hadden me ouders gezegd dat ik niet meer mee mocht op vakantie. Nu ga ik morgen vertrekken met vriendlief naar Italie Auto van de zaak, diesel wordt vergoed. Caravan incl. TV en airco. Aan het meer met een boot. Oooh heerlijk
Oeeeeh ik ook!!! nog een goede week en dan ga ik eindelijk weer naar italie!
Nienke_17
Geplaatst: 30-07-10 14:36
Ben net terug van 11 dagen zonnig Mallorca met vriendinnen en vertrek woensdag met vriendlief en hond naar Oostenrijk voor 10 dagen Heb het dus dit jaar erg goed voor elkaar al zeg ik het zelf
Ik nog 78 dagen wachten en dan vlieg ik naar New York. Voor de tweede keer en alleen.. koffers staan al klaar al zit ik te twijfelen om een grotere koffer te kopen.
Nee niet echt, sterker nog, ik heb mijn vakantie een week verzet! Heb nu in principe 16 augustus vakantie. Weg gaan we ook niet, aangezien de zeer slecht betaalde baan van mijn vriend en de reeds betaalde garagerekeningen en de nog te ontvangen dierenartsrekening roet in het eten gooien. En dan nog hadden we niet gekund, aangezien vriendlief nog steeds moet afstuderen en ik dat toch even wat belangrijker vind dan een vakantie. Volgend jaar misschien wel weer, het dan ook al weer 5 jaar geleden dat we op vakantie zijn geweest.
Moet zeggen dat een paar dagen in eigen tuin doorbrengen met een boek ook bijzonder aangenaam is!
Jaaa ik!! Heb een nogal zwaar studiejaar achter de rug en afgelopen week was echt niet tof door verschillende dingen, tel daarbij op dat ik sowieso al nooit kan wachten tot ik Nederland weer uit kan: JA IK HEB ER ZIN IN!
Ik vertrek maandag samen met mijn vriend naar Noorwegen.
vandaag mijn eerste vakantie dag Zo met mijn paard op wedstrijd Dus heb er zeker wel zin in ! Ik ga niet op vakantie, maar wel leuke dingen/dagen hebben.
Ik!! Wij gaan volgend weekend voor 2 weken weg. We weten alleen nog niet waarheen, behalve dat het italië moet worden Gewoon kampeerspullen inladen en gaan
moonsparkle
Geplaatst: 01-08-10 10:44
Ik leef min of meer voor vakanties dat geeft mij altijd een drive om door te blijven werken en extra te werken. Ben in juli een lang weekend naar limburg geweest en ga in november naar Disneyland. Echter willen we volgend jaar ook een huisje gaan huren, dus ben bang dat het er daarna even niet van komt.