de efteling blijft erg gaaf, maar ik ben er heel lang 2x per jaar geweest (zomer een keer, en een keer in de winter) en ik denk dat ik nu een jaar of 2, 3 wacht om erheen te gaan.
Ik vind phantasialand erg leuk, maar dat is vanuit utrecht best een eind rijden. Bobbejaanland vind ik ook heel leuk, maar vooral als het erg warm is met al die waterattracties
Hellendoorn? Slagharen? Drievliet? Alhoewel ik de laatste eerst echt saai vond, maar het nu wel iets leuker begin te worden!
Slucky
Geplaatst: 25-07-10 21:21
alles behalve de efteling maar dat komt denk omdat ik er in de buurt woon en bijna ieder schoolreisje er naar toe ging op de basischool en ik dit jaar was 3e weer naar toe ben geweest, en via me moeders werk krijgen we soms goedkope kaartjes dus ben het nu wel zat. Ik ga dinsdag naar bobbejaanland lijkt me heel leuk! verder walibi maar dat gaat dus niet verder zou ik het niet weten.
elyse14
Geplaatst: 27-07-10 17:40
Drievliet vind ik leuk ik ging op een drukke dag en we hebben bij 1 atractie wel 8 minuten moeten wachten.(de drukste atractie) en we konden overal in waar we wilde, en dat heb ik bij de Efteling niet, dan moet ik altijd kiezen en rekening houden met andere die ergens anders in gingen aan de anderekant van het ppark!