Engeland: Ladies Day Royal Ascot (foto's)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ibbel

Re: Engeland: Ladies Day Royal Ascot (foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 20:28

Britten kunnen niet tegen alcohol, daarom zit er ook maar 3,5% in hun bier. Zal wel inbreeding zijn, al die jaren op een eiland onder elkaar... :D

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 20:29

Kun je nagaan wat champagne dan doet :D

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 20:30

Of bier buiten de UK. Ze zijn echt óf niets gewend (en dat geloof ik niet, gezien hun normale 'pubgedrag'), óf ze hebben net, als de Japanners, andere enzymen dan wij en breken daarom alcohol langzamer af.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 20:31

Hihi, ik zag pas het programma boozing Britain of zoiets... Bizar wat je daar allemaal ziet gebeuren in het Britse uitgaansleven :')
Vind dit dan veel gaver, zo op chique :j

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 20:49

Whaha, dit is inderdaad wel weer anders dan wat je normaal gesproken ziet :j.
@ibbel, het verschil zit 'm in een aantal dingen. Ten eerste is het alcoholpercentage in bier in de UK een stuk lager dan wat we hier hebben. Ten tweede zijn de pubs in de UK al vroeg open, maar de boel sluit ook om 23.00 uur al (ook clubs gaan een stuk vroeger dicht dan hier). Dus waar ze normaal van 11.00 tot 23.00 uur drinken (halve liters met lager % ), doen ze in het buitenland hetzelfde, maar dan diezelfde halve liters met hoger percentage en dan ook nog eens vanaf 11.00, maar dan tot 03.00-05.00 uur. Dan kun je nog zo'n mega lever hebben, maar dat trek je niet hoor. Stap zelf maar eens over van bier naar wijn of naar 't kanon ofzo en drink dan dezelfde hoeveelheden in hetzelfde tempo en doe dat vervolgens een paar uur langer dan normaal. Denk maar niet dat je daar dan geen last van hebt.

Japanners zijn weer een ander verhaal, daar heb ik me nooit zo in verdiept ;). Maar wat misschien wel meespeelt, sterke drank is niet te vergelijken met bier/wijn. Ik kan gerust in een avond 2 flessen likeur opdrinken van 40+% alcohol, en dan kan ik ook nog van alles door elkaar drinken, zonder dat ik daar al teveel last van heb, dan sta ik nog steeds prima overeind, zonder gewaggel. Maar na een stuk of 30-35 biertjes (of 3/4 flessen wijn) lig ik ook omver hoor :j. Misschien dat het met de japanners ook zo zit? Daarnaast is hun voedsel ook niet echt geschikt als goede bodem voor drank, daar is het misschien te licht voor.
Laatst bijgewerkt door hyppolyte op 04-07-10 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 20:52

Japanners (en Chinezen, en Eskimo's, kortom, alle 'gelen') hebben echt andere enzymen dan blanken. Ook medicijnen werken anders bij hun.

Is het alcoholpercentage in Brits bier lager ómdat ze er niet tegen kunnen (afwijkende genen = enzymen tov 'Europe', ze vinden zichzelf tóch al anders ;) ), of kunnen ze niet tegen bier met meer alcohol omdat ze het niet gewend zijn?

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 21:07

Zoals ik al zei, ik heb me nooit zo verdiept in de enzymen van aziaten, maar het klinkt plausibel genoeg hoor, ik geloof je ;). Ik denk alleen dat voeding nog eens extra mee zou kunnen spelen.

Wat je 2e stelling betreft, lijkt het me sterk dat de enzymen anders zijn dan in de rest van europa, gezien de algemene afstamming, die britten hebben ook overal en nergens in europa rondgehobbeld, dus lijkt mij dat ze niet anders in elkaar zitten dan wij hollanders., daarnaast hoort de UK toch nog steeds bij europe hoor ;). IK denk dus omdat ze het niet gewend zijn.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 21:09

Britten zijn inderdaad gewend hun drinken op andere tijdstippen te doen. Dat zie je ook als er een groep Britten hier in Nld op vakantie is, rond 23:00u zijn alle Britten stomdronken en beginnen de Hollanders net een beetje.

Dat van het andere enzym van Aziaten wist ik :j Die kunnen gewoon echt geen alcohol afbreken :j

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 21:17

Whaha, wat kunnen ze eigenlijk wel, zingen kunnen ze ook al niet _O-

oh ja, auto's bouwen :D

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 21:18

hyppolyte schreef:
daarnaast hoort de UK toch nog steeds bij europe hoor ;)

Daar is de gemiddelde Brit het niet mee eens ;)

Paar duizend jaar "inteelt" op een eiland kan best andere genen en een hogere gevoeligheid voor alcohol veroorzaken hoor. Dat heet evolutie. Ben wel met je eens dat gewoontes ook meespelen, maar hoe snel heb je door dat er op het vasteland later gezopen wordt, en hoe snel heb je door dat de drank elders 'zwaarder' is dan thuis? Dat wéét je toch na de eerste kater?

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 21:18

hyppolyte schreef:
Whaha, wat kunnen ze eigenlijk wel, zingen kunnen ze ook al niet _O-

oh ja, auto's bouwen :D

Nou, de carroserie misschien wel, maar onder de moterkap staat het ook vaker stil dan dat het werkt _O-

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 22:02

Ibbel schreef:
Paar duizend jaar "inteelt" op een eiland kan best andere genen en een hogere gevoeligheid voor alcohol veroorzaken hoor. Dat heet evolutie. Ben wel met je eens dat gewoontes ook meespelen, maar hoe snel heb je door dat er op het vasteland later gezopen wordt, en hoe snel heb je door dat de drank elders 'zwaarder' is dan thuis? Dat wéét je toch na de eerste kater?

Misschien heeft het dan meer te maken met intelligentie dan met tolerantie voor alcohol :+ Iets met ezels en stenen :+

Overigens was bij de laatste ijstijd de UK nog gewoon vasteland Europa, dus ze moeten niet zeuren :D.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 22:25

Ja, maar echt een hogere gevoeligheid is het ook niet, een gemiddelde brit drinkt een beetje europeaan zonder al teveel moeite zo onder tafel. En wat het doorhebben betreft, een beetje brit (en Ier trouwens, vlak die niet uit) gaat gewoon door tot ie kacheltje lam is en dan stopt ie eigenlijk ook nog niet. Daar zit het 'm meer in, ze drinken namelijk om compleet tot een soort comateuze staat te komen, waarin ze nog wel enigszins kunnen lopen (of kruipen). Ze willen helemaal niet nog een klein beetje nuchter blijven _O-.
En die katers heb je volgens mij niet eens meer door als je elke dag zoveel drinkt, volgens mij moet je dag ongeveer net zo zien als spierpijn :)).

Wat die auto's betreft heb ik toch altijd nog liever een aziaat dan een fransoos, motortje stelt dan wel weinig voor, het loopt wel tot in het eindeloze :j. Die fransozen vallen in de 1e 3 jaar al van ellende uit elkaar :+.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 22:29

Wat een leuke foto's Apple!
Ik heb een hekel aan jurken, maar zo'n dagje lijkt me wel echt briljant :D

Mijn volgende vakantie gaat ook absoluut weer naar de Engeland!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 22:32

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 22:36

*kriebel* ik wil teruuuhuuug :))

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 22:37

Whaha, ach ja die modemissers maken het juist ook weer leuk toch? Misschien is het wel een plan voor een SGW uitje, gaan we allemaal in jurk _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

That should be a sight for sore eyes _O- _O- _O-

or would it cause sore eyes, hmmm.... >;)

*edit*
Apple, erg toepasselijk weer ;)
Laatst bijgewerkt door hyppolyte op 04-07-10 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 22:39

Nah ja, je kunt komende zondag al komen oefenen op Duindigt :)*

Dan is het daar Derby Day ~~}> Gratis entree met koffie en gebak en dames met de mooiste outfits kunnen een prijs winnen :D :D.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 22:43

Whahaha, volgende week zondag is toch de WK finale? Dan ga ik in mijn mooiste oranje oufit ;). Ga jij ook heen in jurkje dan?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 22:46

Weet niet of Bavariajurkjes onder de dresscode vallen :+ :))

Volgende week zondag is de finale WK inderdaad. Duindigt is echter 's middags. Geloof dat de eerste race meestal rond 13:30 start ofzo.

Ik heb mn hele outfit hier gewoon liggen dus dat is alleen een kwestie van aantrekken :))

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 22:55

Whaha, ik vind het wel wat :)). Ben ook al heel lang niet meer naar de koersen geweest en duindigt ben ik sowieso nog niet eerder geweest. Ik heb nog een aquablauw jurkje met witte bloemetjes erop (of iets dergelijk ;) ). Heb ook nog een zwart rokje en ik heb een bolero tegenwoordig, misschien heeft mijn moeder nog wel ergens een hoed liggen _O-!

Whaha, die bavariajurkjes daar waag ik mij niet aan, ik denk niet dat het helpt als ik daarin ga staan supporten, sommige dingen moet je gewoon niet doen :n.

Carina, ga je ook mee volgende week :D?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 23:00

Maken we er gewoon een mini-boktmeeting van :D

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 23:02

Ik moet jureren en de dag erna ben ik ook op de kringkampioenschappen te vinden. Geen jurk dus voor mij volgend weekend :P

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 23:03

Volgens mij is dat sowieso geen jurk voor Gomir in welk weekend dan ook :))

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 23:05

Daarmee zit je wsl heel dicht bij de werkelijkheid Apple ;) :D