Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Maar wat misschien wel meespeelt, sterke drank is niet te vergelijken met bier/wijn. Ik kan gerust in een avond 2 flessen likeur opdrinken van 40+% alcohol, en dan kan ik ook nog van alles door elkaar drinken, zonder dat ik daar al teveel last van heb, dan sta ik nog steeds prima overeind, zonder gewaggel. Maar na een stuk of 30-35 biertjes (of 3/4 flessen wijn) lig ik ook omver hoor
. Misschien dat het met de japanners ook zo zit? Daarnaast is hun voedsel ook niet echt geschikt als goede bodem voor drank, daar is het misschien te licht voor.
), of kunnen ze niet tegen bier met meer alcohol omdat ze het niet gewend zijn?
. Ik denk alleen dat voeding nog eens extra mee zou kunnen spelen.
. IK denk dus omdat ze het niet gewend zijn.
Die kunnen gewoon echt geen alcohol afbreken

hyppolyte schreef:daarnaast hoort de UK toch nog steeds bij europe hoor

Ibbel schreef:Paar duizend jaar "inteelt" op een eiland kan best andere genen en een hogere gevoeligheid voor alcohol veroorzaken hoor. Dat heet evolutie. Ben wel met je eens dat gewoontes ook meespelen, maar hoe snel heb je door dat er op het vasteland later gezopen wordt, en hoe snel heb je door dat de drank elders 'zwaarder' is dan thuis? Dat wéét je toch na de eerste kater?
Iets met ezels en stenen 
.
.
.
. Die fransozen vallen in de 1e 3 jaar al van ellende uit elkaar
.

. Ga jij ook heen in jurkje dan?
. Ben ook al heel lang niet meer naar de koersen geweest en duindigt ben ik sowieso nog niet eerder geweest. Ik heb nog een aquablauw jurkje met witte bloemetjes erop (of iets dergelijk
). Heb ook nog een zwart rokje en ik heb een bolero tegenwoordig, misschien heeft mijn moeder nog wel ergens een hoed liggen
!
.
?