Was je zelf eigenlijk ook mee Eline, of had Beesie jouw plaats ingenomen?
Die foto bij de leeuw in het Jardin du Luxembourg. Dat beeld heeft een enorme rol gespeeld tijdens mijn laatste bezoekje aan Parijs met mijn beste dinnetje. Aslan zonder tanden.
Prrrr
Geplaatst: 30-06-10 18:06
Vakantiefoto's met een twist
Klinkt als twee welbestede weken. Nog iets meegekregen van het WK?
ik was net toevallig bij de geboorteplek, of ja, waar ze hun jeugd doorbrengen. Maar helaas net 84 cent te weinig uitgegeven voor een beesie .
Twee van zijn broertjes gaan trouwens nog wat verder de grens over! In de envelop naar portugal, waar mijn zusje in niemandsland ook een beetje oranje moet worden voor tijdens de wedstrijden .
geniaal foto uit filmpje van Green Day in Parijs afgelopen weekend, de oranje vlek onder de pijl zijn de beessies petten van mij en m'n moeder
Eline
Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-10 00:07
Thanks voor de reacties iedereen, was leuk om ze te maken, blij dat dat er ook een beetje aan af te zien is
@Cay: hij had inderdaad z'n eigen handdoek. En de snorkelaar heeft het overleefd @Storm: ik voelde me daar wel staan ja @Slimmerik: er zijn ook nog wel wat serieuzere, maar deze krijgen wel een eigen bladzijde ja. @Prrrr: Tuurlijk In Frankrijk zijn terwijl 'les Bleus' onderaan hun pool bungelen, hebben we geweten Toen wij bovenop de Eiffeltoren stonden, werd op groot scherm in één van de parken beneden de wedstrijd Mexico-Frankrijk uitgezonden. Daarna zagen we vooral blije Mexicaanse toeristen... @QuintyKelly: ik wilde eigenlijk niet de zóveelste set toeristenfoto's van de eiffeltoren, arc du triomphe et cetera maken. Dus toen we in gingen pakken en ik het Beesie op tafel zag liggen, leek dat me wel leuk @IsabelvS: ik heb een Canon 5D, m'n vriend een 5DII, en leuk dat er meer Beesies op reis zijn
Vandaag is het rolletje van de plastic onderwatercam die we meehadden ook ontwikkeld. Bij deze dus bewijs dat ook Beesies kunnen zwemmen