Op zoek naar; ver warm land met mooie natuur.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rabbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 19:47

Brazilie, we zijn in het voorjaar in Tibau do Sul geweest. Erg leuk en veel mooie bloemen, vlinders en leuke diertjes.
Venezuela, enorm mooie natuur bij de orinoco delta. Goedkoop land en ook qua vliegprijzen redelijk te doen. Alleen is nu niet echt heel veilig...

Nadeel van deze landen is dat 1 week eigenlijk echt te kort is.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 20:07

8 dagen en dan buiten europa vind ik zowieso te kort, er vallen al 2 dagen af ivm reizen en dan heb je ook nog je jetlags. In Thailand was ik wel na een dagje gewend maar toen naar Australie heeft het echt een week geduurt, niet fijn om een week lang suffig rond te lopen.
Ik vind ik de prijs dan ook veels te duur.

Egypte zou nog wel gaan, dat is ong 6 a 7 uur vliegen.

Ik zou lekker doorsparen en dan volgens jaar zomer/najaar ergens naar toe gaan.
Canada is erg mooi in het najaar met zijn indiansummer.

Anoniem

Re: Op zoek naar; ver warm land met mooie natuur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 20:09

Ik heb 10 dagen gebackpackt door Tunesië, was erg gaaf. Mooi weer (heet! maar het went), woestijn, mooie 'oases' en ook genoeg cultuur :)

Lynske78

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 20:17

Faelivrin schreef:
Lynske78 schreef:
Wij zaten in dit hotel;

http://www.iberostar.com/EN/-hotels/Ibe ... _3_72.html

erg relaxed. Als je ooit geld hebt moet je hier naartoe gaan. Geen 5 maar 6 sterren. Daar wil je echt nooit meer weg :wow:

http://www.iberostar.com/EN/-hotels/Ibe ... 3_117.html

Die kunnen beide niet in december, tegen dat probleem lopen we elke keer aan .. :\

Wat bedoel je daarmee? Dat die nog niet te boeken zijn? Dat komt dat de wintergidsen nog niet uit zijn maar je kunt wel een voorboeking doen.

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 20:21

Je verwacht het misschien niet maar Oman is een prachtig land, hele mooie natuur en cultuur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 21:09

Florida of de bahamas :)

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 10:15

Waarom niet wat dichterbij voor zo'n korte tijd en naar de Canarische eilanden?
La Palma heeft bv. schitterende natuur en het is niet zo ver vliegen voor 8 dagen.

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 10:18

Singapore! Prachtig land, lekker weer, veel bezienswaardigheden en het is ook wel te doen voor 8 dagen :j (Ik ben in 2007 met kerst een 8 dagen erheen geweest! Was echt geweldig en ik was meteen van mijn winterdip af _O- )

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 10:20

14 uur vliegen voor 8 dagen goed te doen? Het is maar net waar je je grens legt, maar als ik zo ver zo vliegen zou ik eerder naar Florida, het Carabisch gebied of Mexico gaan. Dat is minder ver vliegen en minstens net zo mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 10:37

Florida is praktisch net zo ver vliegen! Ik denk dat de Canarische eilanden niet erg lekker warm zijn in de tijd dat TS op vakantie wil. Al ligt het wel aan je persoonlijke definitie van warm natuurlijk ;)

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 10:47

Florida is 'maar' 10 uur vliegen als je rechtstreeks gaat. Scheelt toch weer 4 uur ;)
Canarische eilanden moet je geluk hebben met het weer, dat is waar.
Maar als ik zie dat TS Kroatie oppert vraag ik me af wat ze onder warm verstaat ;)

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 11:02

Thailand.
Altijd tropische temperaturen, vriendelijker kan niet, prachtige natuur. Bounty eilanden, jungle, watervallen, nationale parken, cultuur, allemaal te vinden.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 11:19

Marokko :D

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 13:00

Fitzroy schreef:
14 uur vliegen voor 8 dagen goed te doen? Het is maar net waar je je grens legt, maar als ik zo ver zo vliegen zou ik eerder naar Florida, het Carabisch gebied of Mexico gaan. Dat is minder ver vliegen en minstens net zo mooi.

Ik vond van wel ja, het is wel wat je er voorover hebt.. Singapore is een heel mooi en bijzonder land. Maar voor mij lag het opzich ook wel anders, een vriendin van mij woonde daar en die ging ik opzoeken, dus dan heb je het er zeker wel voor over :)

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 15:37

suze_ schreef:
Ik heb 10 dagen gebackpackt door Tunesië, was erg gaaf. Mooi weer (heet! maar het went), woestijn, mooie 'oases' en ook genoeg cultuur :)

Ik zou eveneens Tunesie aanbevelen, rond kerst en oud en nieuw kun je zelfs een trektocht door de Sahara maken incl. 1 dag SaharaDouzfestival met heel veel cultuur en bedouinen folklore. In de zomer is het heet, in December is het niet heet maar een heerlijke temperatuur.
Zo'n trektochtweek is helemaal verzorgd incl. transfers van en naar het vliegveld. Je kan paardrijden of heel avontuurlijk te voet meetrekken met de dromdaris karavaan. De week begint en eindigt met een comfortabele hotelovernachting.
Voor meer info mag je altijd vragen pb-en.