Stage lopen op Curacao/ wonen op Curacao

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nijn

Re: Stage lopen op Curacao/ wonen op Curacao

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 11:19

Waarom geen laptop meenemen?
Het is vooral een kwestie van kijken in welke buurt je gaat wonen, en de boel goed afsluiten.
Ik ken een heleboel mensen die op curaçao zijn geboren en nu in Nederland zijn voor hun studie, die vinden de criminaliteit hier erger dan op curaçao :=

Joyce_

Re: Stage lopen op Curacao/ wonen op Curacao

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 14:50

Wie is er bekend met de organisatie wereldstage? Die verzorgen stages, verblijf en een 'helpdesk' in Curaçao, vooral handig, omdat zij contacten hebben die je zelf niet zo snel hebt.
Het leek mij echt heel fijn om via zo een organisatie naar Curacao te gaan, maar nu hoor ik van een vriendin die daar nu zit, dat de huisvesting die zij voor haar regelden helemaal niet goed was en datzelfde verhaal hoorde ik zondag van een man wiens dochter daar geweest was. Hij was absoluut niet te spreken over de organisatie.

Iemand ervaring daarmee? Of anders tips hoe ik anders goed en betrouwbaar een stageplaats en kamer/studio kan regelen? :) het gaat pas over anderhalf jaar, maar wil (en moet) me wel goed voorbereiden. :)

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 17:21

Myukii schreef:
Wie is er bekend met de organisatie wereldstage? Die verzorgen stages, verblijf en een 'helpdesk' in Curaçao, vooral handig, omdat zij contacten hebben die je zelf niet zo snel hebt.
Het leek mij echt heel fijn om via zo een organisatie naar Curacao te gaan, maar nu hoor ik van een vriendin die daar nu zit, dat de huisvesting die zij voor haar regelden helemaal niet goed was en datzelfde verhaal hoorde ik zondag van een man wiens dochter daar geweest was. Hij was absoluut niet te spreken over de organisatie.

Iemand ervaring daarmee? Of anders tips hoe ik anders goed en betrouwbaar een stageplaats en kamer/studio kan regelen? :) het gaat pas over anderhalf jaar, maar wil (en moet) me wel goed voorbereiden. :)

Ik zal het binnenkort aan mijn ex-klasgenoten vragen (ben naar andere school tijdelijk) vragen en aan de leraar die dat wel weet. Die weten wel in welke buurten je wel en niet moet zijn. Ik moet het zelf ook nog uitvogelen en meer te weten zien te komen dus ben ook benieuwd naar ervaringen van andere bokkers! Maar als ik weer meer hoor post ik het wel :D

Nijn@ dat geloof ik ook wel en is ook wel zo, maar je weet van te voren niet helemaal waar je komt. Waarschijnlijk kan het ook gewoon, maar heb denk ik teveel verhalen gehoord van mensen waarbij wel alles gejat was.