Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zwitsal schreef:ja ik heb gelezen dat jij je vergist hebt maar als het zo op hun site staat neem ik aan dat ze dat geen reden vinden om (kosteloos) te annuleren.
ik snap dat je (na eerdere posts, die ik net nog niet gelezen had) misschien een beetje gefrustreerd bent, had mn post niet aanvallend oid bedoeld hoor!
Marilla schreef:Ook ik lees dat je 20 kg in totaal mee mag nemen, verspreid over 2 koffers. En jij snapt dat niet, maar misschien telt het voor mensen met een kleine koffer waar geen 20 kilo in past?
Maar wel super vervelend dat je verkeerd gelezen had en nu niet goed weet hoe je het op moet lossen! Hopelijk krijg je toch al je kleren thuis! Misschien beetje selecteren, heb je geen dingen waarvan je denkt dat je het toch niet meer aan ga doen? Die zou ik dan al daar weg gooien ofzo.
faye1995 schreef:Zwitsal schreef:ja ik heb gelezen dat jij je vergist hebt maar als het zo op hun site staat neem ik aan dat ze dat geen reden vinden om (kosteloos) te annuleren.
ik snap dat je (na eerdere posts, die ik net nog niet gelezen had) misschien een beetje gefrustreerd bent, had mn post niet aanvallend oid bedoeld hoor!
Ik vat je post ook niet aanvallend op hoor...
Alleen je schrijft:"Ik lees in je post....."
Maar in mijn post staat ook dat ik me dus heb vergist omdat ik iets anders dacht!
Nee, ze zullen het zeker geen reden vinden om te annuleren... Snap ik ook heel goed hoor!
Baal er alleen van dat het m.i. niet echt erg duidelijk is
Maar, anderzijds is het ook deels mijn schuld, omdat ik misschien nauwkeuriger had moeten lezen.
Ofja, ik had nauwkeurig gelezen maar verwachtte iets anders (wat ook niet bijster slim is)
faye1995 schreef:@ Zwitsal: Maar er staat ook in mijn post dat ik DACHT 20 KG TOTAAL PER KOFFER.
Het is toch debiel; waarom check je meerdere koffers in? In iedere normale koffer kan je wel voor 20 kg aan spullen kwijt.
Goed, ik vind het raar maar daar doe je niks aan. Het zij zo...
faye1995 schreef:Het is toch debiel; waarom check je meerdere koffers in? In iedere normale koffer kan je wel voor 20 kg aan spullen kwijt.
Goed, ik vind het raar maar daar doe je niks aan. Het zij zo...
verootjoo schreef:asjemenou schreef:Waarom koop je niet gewoon nog een ticket?
Kun je voor 60 euro nog 20 kilo mee meenemen, scheelt toch weer de helft.
En je hebt alle ruimte in het vliegtuig.![]()
Daar heb ik nog nooit over nagedacht... Maar zou je echt twee plaatsen mogen kopen? Of 3, als je bv languit wilt liggen
asjemenou schreef:Waarom koop je niet gewoon nog een ticket?
Kun je voor 60 euro nog 20 kilo mee meenemen, scheelt toch weer de helft.
En je hebt alle ruimte in het vliegtuig.