Gran Canaria 2010!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kimpjj

Re: Gran Canaria 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-10 16:54

hahahahah dat wordt het niks. Mijn vriend word al misselijk als hij naar een achtbaan kijkt die over de kop gaat haha. Hij heeft echt ontiegelijke hoogtevrees haha... Zit ook nog een grappige kant aan. hij wil wel op een drommedaris rijden maar niet op mijn verzorgpaard. Naja mannen he zal je nooit begrijpen

Kelly0708

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 17:00

@polaris:dat ben ik niet met je eens.
ik ben er vorig jaar geweest.
mijn vriendin was daar reisleidster voor 3 kwart jaar.
we hebben echt wel wat cultuur gezien.en zlefs een heel leuk en lekker tapas restaurant!

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 17:40

Je kan eventueel naast de chauffeur zitten als je echt last van oogtevrees hebt dan zitten er aan beide kanten mensen van je en heb je er minder snel last van tenzij je over de persoon naast je gaat hangen om te kunnen kijken.

Kelly@ ik heb niet veel gezien van de cultuur maar wat ik heb gezien was voor mij voldoende en als je echt cultuur wilt is het altijd wel te vinden toch????

Alexandra_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 00:39

Mensen ik gaat er morgen heen :D Heb er zo'n zin in :D :D :D <3

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 05:38

veel plezier enne we willen wel weten hoeje het hebt gehad daar als je terug bent.

kimpjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 09:00

oeee nog 32 dagen en dan is het eindelijk zover.. ik kan niet wachten.

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 09:05

Ik ben 3 jaar terug ook op Gran Canaria geweest, wij zaten ook op Playa del Ingles. Geweldige vakantie was dat! :D
Wij zijn toen met de boot op zoek geweest naar wilde dolfijnen. Was super om te zien! Is ook echt een aanrader!

kimpjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 09:11

ja dat is ook wel leuk om te doen. Bedankt voor de tip!

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 09:24

Ja is echt een aanrader! Je komt er echt heel dicht bij!
Krijgt er ook super foto's van :D.

Afbeelding

Afbeelding

kimpjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 09:28

Wauw! Dat is echt gaaf.

Alexandra_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:11

En ik ben weer terug jammergenoeg :(
Het was gewoon helemaal geweldig :D :D :D

_Sascha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 15:32

Vandaag teruggekomen van Playa del Ingles!
het is daar echt GEWELDIG!!!!! wilde eigenlijk nu alweer boeken om er over een paar weken weer naartoe te gaan! :D
Voor uitgaan moet je echt in Plaza en Kasbah zijn! het ligt naast elkaar. Plaza is een soort 'kuil' waar beneden in een rondje allemaal gave clubs zijn, vooral Seven en Scandic zijn erg leuk! Je hebt daar ook Shooters zitten, dat is HET nederlandse cafe daar :P is wel geinig.
China White in Kasbah vond ik persoonlijk echt helemaal te gek! Best luxe, hele leuke muziek en lekker druk altijd! Je moet er zeker een Sex on the Beach drinken, die glazen zijn gigantisch :D

Voor de afterparty moet je in Pacha zijn! Zit ook daar, ook weer heel erg leuk. Als je een stempel vraagt bij de bar bij china white is de entree gratis, anders 9 euro

Wat ook superleuk is, is de partyboot van Seven!! Je gaat een stuk varen en legt dan aan in een baai waar je op zo'n bananaboot kan en goedkoop op een jetski. Ook nog leuke 'spelletjes' :P en gewoon hartstikke gezellig.

yumbo is ook leuk om een keer langs te gaan! heeeel groot en gezellig.
Las Palmas is ook wel leuk, vooral het gigantische winkelcentrum El Corte Ingles. Maar voor de rest was het niet geweldig.
Palmitos park is wel hartstikke leuk, een soort dierenpark met exotische dieren en een dolfijnenshow! Voor 28 euro ook niet gigantisch duur.

En voor de rest is het weer er geweldig :D Heb echt 8 dagen alleen maar zon gehad!
HEEEL veeel plezier iedereen die er nog heen gaat!!!

Tamara21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 15:40

Ik ben vorig jaar naar Gran Canaria geweest..
Zat toen in bungalowpark Cordial Biarritz in Las Palmas..
Mooi park en vriendelijke mensen, alleen het was bloedheet zodat je haast niks kon doen..
Vond wel dat de mensen daar vreselijk aan je zitten te trekken of je bij hun komt eten, of je iets wilt kopen enz..
Vond het een mooi land en zou zeker nog een keer teruggaan..
Helaas was deze vakantie niet leuk geworden maar Gran Canaria is zeker een aanrader!!!

kimpjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-10 16:07

_Sascha_ schreef:
Vandaag teruggekomen van Playa del Ingles!
het is daar echt GEWELDIG!!!!! wilde eigenlijk nu alweer boeken om er over een paar weken weer naartoe te gaan! :D
Voor uitgaan moet je echt in Plaza en Kasbah zijn! het ligt naast elkaar. Plaza is een soort 'kuil' waar beneden in een rondje allemaal gave clubs zijn, vooral Seven en Scandic zijn erg leuk! Je hebt daar ook Shooters zitten, dat is HET nederlandse cafe daar :P is wel geinig.
China White in Kasbah vond ik persoonlijk echt helemaal te gek! Best luxe, hele leuke muziek en lekker druk altijd! Je moet er zeker een Sex on the Beach drinken, die glazen zijn gigantisch :D

Voor de afterparty moet je in Pacha zijn! Zit ook daar, ook weer heel erg leuk. Als je een stempel vraagt bij de bar bij china white is de entree gratis, anders 9 euro

Wat ook superleuk is, is de partyboot van Seven!! Je gaat een stuk varen en legt dan aan in een baai waar je op zo'n bananaboot kan en goedkoop op een jetski. Ook nog leuke 'spelletjes' :P en gewoon hartstikke gezellig.

yumbo is ook leuk om een keer langs te gaan! heeeel groot en gezellig.
Las Palmas is ook wel leuk, vooral het gigantische winkelcentrum El Corte Ingles. Maar voor de rest was het niet geweldig.
Palmitos park is wel hartstikke leuk, een soort dierenpark met exotische dieren en een dolfijnenshow! Voor 28 euro ook niet gigantisch duur.

En voor de rest is het weer er geweldig :D Heb echt 8 dagen alleen maar zon gehad!
HEEEL veeel plezier iedereen die er nog heen gaat!!!

Ik ga er over 3,5 week heen ben nu al een beetje zonnebrand aan het kopen enzo.. is nu in de aanbieding haha. Zo te horen zijn er zat dingen te doen. Zo'n bananen boot lijkt me ook wel leuk om te doen indd.

Ik zal het onthouden wat je hebt gezegt.

kimpjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-10 16:08

Tamara21 schreef:
Ik ben vorig jaar naar Gran Canaria geweest..
Zat toen in bungalowpark Cordial Biarritz in Las Palmas..
Mooi park en vriendelijke mensen, alleen het was bloedheet zodat je haast niks kon doen..
Vond wel dat de mensen daar vreselijk aan je zitten te trekken of je bij hun komt eten, of je iets wilt kopen enz..
Vond het een mooi land en zou zeker nog een keer teruggaan..
Helaas was deze vakantie niet leuk geworden maar Gran Canaria is zeker een aanrader!!!

Dat hadden wij vorig jaar in griekenland ook. Laatste avond hadden we een t-shirt aangetrokken van een cafe waar we altijd heen gingen. En niemand vroeg meer iets of trok je mee ofzo. Lekker rustig.

Alexandra_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 00:15

Lamai Beach en Rogers zijn ook erg leuk, en Pacha idd. Venice Beach vond ik daarentegen iets minder... en Scandic is idd heel erg leuk :D