wauw wat gaaf zeg Dat moet wel even heel bijzonder voelen als je dat ziet
MamaMiesje
Geplaatst: 12-04-10 18:55
Wat supermooi zeg!
Girlgamer
Geplaatst: 12-04-10 18:55
Wat gaaf zeg, en de foto's zijn ook echt goed gelukt. Het zal niet meevallen om dit op de foto te krijgen. Maar ik dacht dat het best vaak voorkwam, of is dat dan ergens anders op aarde?
Persoonlijk vind ik het noorderlicht in het echt nog zoveel meer indrukwekkend! Ik heb dit jaar ook het geluk gehad om in 1 week het licht 3x te spotten. (Fins Lapland, Inari) Hoewel het toen -35 was snachts heb ik toen een uur lang buiten staan kijken. Niet te omschrijven hoe mooi en gaaf het is om te zien.
Overigens is het volgend jaar (2011) een jaar met de meeste zon activiteit en zul je het licht nog vaker kunnen zien (als ik de Finnen hier mag geloven)
Nee ik ga niet meer terug naar Nederland. De vrijheid die Noorwegen mij bieden kan zal ik in NL nooit meer krijgen.
Vandaag was het pagina 2 nieuws in de krant, wel gaaf hoor. Gisteren nacht was het er weer, maar was het helaas te bewolkt. Vanavond is er weer kans!
Nee makkelijk vast te leggen op foto was het niet. De sluitertijd was ruim 2 minuten. ISO op 1600. Groothoeklens erop. De laatste fotos zijn Gemaakt vanaf een emmer als statief, haha.
Oh WAUW! Dit is toch nog wel een droom van mij, het noorderlicht zien.. waar maakt me dan niet eens zoveel uit, liefst noorwegen/finland of alaska wauw!
bonnefooi
Geplaatst: 14-04-10 19:51
Heel erg mooi zeg. Ik weet wel dat het heel erg sporadisch in Nederland voorkomt. heb het 1 x mogen aanschouwen maar veel minder als bij jullie natuurlijk