Deze zomer, het Hoge Noorden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

noordje

Re: Deze zomer, het Hoge Noorden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 10:56

Volgens mij niet.Maar dat weet ik niet zeker,weet nl niet wanneer de schoolvakanties zijn.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 12:24

Schoolvakantie is dit jaar voor noord van 10-7 tot 29-8 en voor midden en zuid van 3-7 tot 15-8. Bouwvak vakantie is volgens mij laatste week juli tot de 3de week in augustus maar dat weet ik niet zeker.

En idd even zoeken naar de goedkoopste vlucht.

(doet mij er opeens aan herinneren dat ik nog een ticket terug moet boeken :o )

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 13:26

Eind augustus valt het denk ik wel mee met de drukte. Ik zou ook met de auto gaan, het is prima te doen om het te rijden, via Denemarken en Zweden scheelt je een hoop kosten met de ferry. (Je moet dan wel of voor de bruggen betalen). Vooral veel eten meenemen, want Noorwegen is pokkeduur! Mocht je gaan dan kan ik je nog wel wat leuke tips geven :)

noordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 14:21

Je kunt ook de ferry tussen Puttgarden en Rödby nemen en de ferry tussen Helsingör en Helsingborg.Dat zijn korte overtochten en de rest gewoon rijden :)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 15:08

Ja dat hebben wij vorig jaar ook gedaan de heenweg, terugweg met de bruggen, is allebei prima te doen. Boot is wel relaxed, kun je er ff uit en ben je toch onderweg!
Je kunt overigens een combiticket kopen voor die beide boten, dat is geloof ik goedkoper dan allebei apart.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 15:10

Kan idd ook. Laatste keer met de auto ben ik heen via Puttgarden en de brug bij Malmö gegaan, en terug via Helsingborg. Heb je van alles wat en je ziet ook nog wat van Denemarken. :D